September, onko ollut puhetta kauanko olet vielä osastolla?
Tänään sain aikaiseksi mentyä sinne harrastustoimintaan. Se meni jopa ihan ok, vaikka ahdistikin koko ajan mutta en usko, että kukaan huomasi mitään. Huomenna olen kotona ja sunnuntaina menen taas sinne. Ensi viikolla yritän pitää hieman lomaa sieltä ja olla kotona vaan. Kotonakin kyllä ahdistaa mutta mieluummin olen kotona kuin ihmisten ilmoilla.
Itsekin olen ollut itsetuhoinen, viillellyt aiempina vuosina paljonkin. On nytkin muutamat tuoreet arvet jalassa mutta tein niin pinnallisia että nuo varmaan häipyy talven aikana. Jotenkin en jaksa sitäkään. Kauhea sotku ja vaiva ja minkä ihmeen takia? Ei se auta kuin hetken ja sitten alkaa kaduttaa. En tuomitse itsetuhoisia, olen itsekin ollut siinä suossa tosi monesti. Nykyään vaan yritän vältellä sitä parhaani mukaan. Vaikka se usein vaikeaa onkin.
Tämä viikonloppu pitää jaksaa, ensi viikolla saa olla lomalla. Huomenna asioita hoidettavana. Hoitajan aika on vasta parin viikon päästä, sitä odotellessa. Osastoa harkitsen edelleen, en ole päässyt mihinkään lopputulemaan sen asian kanssa. Varmasti se olisi paras ratkaisu mutta en jotenkin jaksa edes sinne mennä.