Hei kaikille,
Mulla on nyt viikon ajan ollut ns. tavallinen olotila. Kävin tänään lääkärissä ja koko lääkitys vaihdetaan... mielenkiintoista. Saas nähdä auttaako uusi lääke, kun mikään ei ole oikein auttanut riittävästi tähän mennessä. Olen tosi tyytyväinen, että saan lopettaa Escitalopramin, koska se tekee mut ihan "pöljäks". Se väsyttää ja vie mahdolliset hyvätkin tunteet pois ja tekee musta unissakävelijän kaltaisen, en varmaan huomaisi, vaikka pommi putoaisi taivaalta.
Terapiassa olin outo. Kun minulta kysyttiin mistä haluaisin puhua, niin vastasin etten oikein tiedä mistä. Onko teillä muilla ollut tällaista??
Kun olen kotona viikon odotellen seuraavaa terapiakäyntiä, niin mieleeni tulee kyllä asioita, joista haluaisin puhua, kertoa. Sitten kun istahdan terapeutin luona, niin ihan kuin kaikki katoaisi päästäni. Olen varma, että johtuu tuosta Escital. lääkkeestä. Joskus kyllä aiemmissa terapioissa olen joutunut kirjoittamaan kotona paperille mistä pitäisi puhua. Nyt en kuitenkaan ole tehnyt niin, enkä sitäkään tiedä miksi en.
Kiva kuulla sinusta September ja teistä muistakin. Minkä värisiä sukkia teet? Kantapää ei ole ihan helppo tehdä, mutta monissa lankavyötteissä on nykyisin ohje.
Toivottavasti vointisi tulisi paremmaksi osastolla. Onneksi menit sinne, ettei ehtinyt tulla paha myrkytys. Kyllä sinä minusta saat nyt ihan lepäillä semmoisista Kela- ja muista asioista, jos tuntuu että ne vievät sinulta voimia. Toivon, että saat tarpeeksi jutella hoitajien kanssa mieltä vaivaavista asioista. Sinulla on varmaankin hyvä mies, että pystyy huolehtimaan lapsista ja kodista ja tuo heidät katsomaan sinua. Minusta se kyllä osoittaa, että hän välittää sinusta. Pienet tavalliset asiat on tärkeitä.
Minä innostuin viikonloppuna lukemaan kuntoilulehtiä. Niissä oli kaikkea mielenkiintoista asiaa terveellisestä ruuasta. Tein sitten listan mitä ostan ensi kerralla, kun menen kauppaan. Esim. kurkku ja jäävuorisalaatti ovat "turhia" koska ne ovat pääosin vettä, pitää miettiä jotakin ravinteikkaampaa niiden tilalle.
Tänään on ollut pitkä päivä, koska olin kaupungilla aamusta iltaan. Ensin töissä ja sitten asioilla. Kun tulin kotiin... Kukaan ei ollut laittanut ruokaa. Eipä tietenkään, koska asuin yksistään ja olen siis ainoa talouden ruuanlaittaja. Sitten piti täyttää vatsa voileivillä, hedelmillä ja rahkalla.
Katselin odotellessani tänään kaupungilla vaatteita. Löysin yhdet tosi lämpimät talvirukkaset. No, eipä tarvinnut ostaa(=tuhlata rahaa) niihin, koska maksoivat 70 euroa ja minulla oikeasti on lämpimät talvikintaat pakkaskelille. Lisäks en ole antanut itselleni lupaa tuhlata vaatteisiin.
Odotan huomista. Tänään en ehtinyt paljoa ulkoilla, joten huomenna lähden kyllä hetimiten ulkoilemaan, kun tulen töistä. Mun keuhkot oikein kaipaa sitä raitista ulkoilmaa. Silloin on vielä hetken aikaa valoisaa ennen kuin alkaa tulla pimeä.
Mukavaa "kaamosaikaa" kaikille.