Masentuneiden foorumi

Masentuneiden foorumi

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 23.04.2018 klo 08:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 23.04.2018 klo 08:52

Moi!

Ajattelin nyt perustaa tänne tällaisen ryhmän, missä saa purkaa kaiken pahanolon. Saa sanoa esim. suoraan että mikä tässä elämässä on niin perseestä välillä. Toki saa sanoa positiivisiakin asioita, mutta eritoten, jos haluaa purkaa pahaa mieltä, niin kirjoita tänne. Yritetään sitten yhdessä selvittää solmut…

Käyttäjä September kirjoittanut 10.11.2018 klo 15:47

Jardin Prive kirjoitti 10.11.2018 13:5

Hei, September! 😍 Oletko ollut tänään hypomaaninen? Minkälainen sun olo on?

Onko sulla yhdenhengen huone? Ovatko kaikki osaston huoneet sellaisia? Mulla oli vanhalla paikkakunnalla osaston huoneet pääasiaassa 2-3 hengen huoneita. Tuntuu paljon paremmalta nukkua ja olla omassa huoneessa. Täällä uudella paikkakunnalla en tilannetta vielä tiedä.

Hyvää isänpäivän viettoa huomenna!

Kiitos JP.

Tänään ei ole vielä ollut hypomaniaa. Otin kyllä viimeiset lääkkeet puolilta öin, joten se voi vähän myöhäistää sitä, jos tämä samalla kaavalla jatkuu. Yleensä iltapäivällä/illalla alkanut.

Täällä osastolla on 20 paikkaa ja kahden hengen huoneet. Tämä on mielialahäiriöosasto. Lähinnä masennusta, ja etenkin meitä bipoja hoidetaan tällä. Huonekaverini on iäkäs rouva, tulemme hyvin juttuun ja juttua usein riittääkin.

Käyttäjä Joie kirjoittanut 10.11.2018 klo 15:48

saloka kirjoitti 10.11.2018 13:23

Kofeiinin viekkarit iski jo nyt. Päätä sattuu ja käyn ylikierroksilla hiukan. Tosin voi vaikuttaa sekin etten ole tytöstä kuullu mitään....

Vaihda limukka kahviin! 😋
No ei ehkä paras idea, mut siinä ei ainakaan oo sokeria. ☺️ Musta teekin voi auttaa kofeiinipulaan, jollet nyt välttämättä halua ihan seinään lopettaa.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 10.11.2018 klo 16:24

Mä en voi ottaa mitään lääkettä, ku kaikki on myrkytetty..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 10.11.2018 klo 17:06

FBI:kin jahtaa mua, ku oon aiheuttanu ihmisille pahaa. Lisäksi paitakin hyppii tuolilla. Sit mun iholla kävelee mustia hyttysiä ja tosiaan lääkkeet on myrkytetty. Että semmosta..

Käyttäjä saloka kirjoittanut 10.11.2018 klo 19:53

Teetä joinkin tänään. Kahviin en o mamman kuoleman jälkeen koskenu.

Itken taas... harmittaa kaikki... en osaa mitään... oon huono äiti... kaikki on pettyny muhun....kyynyleet valuu poskia pitkin tyynylle. Raskasta hengittää taas, kun yrittää pidättää itkua...

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 11.11.2018 klo 09:51

saloka, mä uskon että olet niin hyvä äiti kuin osaat. Ja se kyllä riittää.

Käyttäjä September kirjoittanut 11.11.2018 klo 10:13

Huomenta.

Kohta porukoille isänpäivän viettoon. Vähän jännittää. Varmaan kierrokset nousee sen jälkeen.

Käyttäjä kirjoittanut 11.11.2018 klo 11:42

Ei se kyllä aina riitä. Joskus pitäisi osata luovuttaa ja sanoa etten ollut kyllin hyvä äiti tässä tilanteessa. Tai voi olla kyllin hyvä äiti vaikka luovuttaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.11.2018 klo 13:04

vielä on ihan ok olo. tosin olen tunti sitten herännykki vasta. Kipua on joka puolella kroppaa ja väsymys on suuri.
Mietin vieläkin perheeni tilannetta, mitä teen. Äiti yrittää rauhottaa, kun tietää että se menee överiksi.
Mä en muista koska perhetyö tulee viikolla. Ihan sumua kaikki...

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 11.11.2018 klo 14:23

Toivotin hyvää isänpäivää omalle iskällekin, joka sairastu vakavasti 5v sitten,eikä pysty puhumaan pahemmin. Muutamia sanoja tulee kyllä..

Käyttäjä September kirjoittanut 11.11.2018 klo 16:11

Hei ja hyvää sunnuntaita.

Kotona käynti sujui hyvin, mutta raskasta se oli. Jaksoin puolisen tuntia olla aktiivinen, osallistuva ja tsempata, sen jälkeen en jaksanut olla läsnä.

Lapset näyttivät päässeen pahimmasta ikävästään yli. Keskitttyivät lähinnä vaan pieneen serkkutyttöönsä.

Kotona tuli itku. Kaikki tuntui niin vieraalta. Ulkomaailma oli niin pelottava ja epätodellinen. Maailma pyöri niin kuin ennenkin, vaikka mun elämä on pysähdyksissä. Ihan kun olisin seurannut kaikkea sivusta jossain eriulottuvuudessa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.11.2018 klo 18:13

Tulin just isältä. Ei mulla ollu antaa mitään muuta kun läsnäoloni. Äiti tarjos teetä ja muffinin. Pitkästä aikaa söin ja join kodin ulkopuolella. En voinu kieltäytyy, kun olen muutenki mielipahaa hänelle ja isälle hankkinu. Tiistaina käyn apteekist ostaa nutrit isälle.

Huomenna oon kotona, en mee ryhmään. Pakko selvitellä asioita niin puhelimes kun pään sisällä.

On paska olo.

Käyttäjä September kirjoittanut 11.11.2018 klo 18:48

En arvannut, että kotona vierailu ois ollut näin vaikeaa. Raskas, itkuinen olo ja ahdistaa ja pelottaa.

Käyttäjä September kirjoittanut 12.11.2018 klo 10:14

Hyvää tätä päivää.

Pitkä päivä tiedossa. Ei juuri ohjelmaa. Saa nähdä, miten mielialat tästä kehittyy. Tuleekohan hypomaniaa tänään.

Käyttäjä Willi kirjoittanut 12.11.2018 klo 10:21

Ei tullut muuta kuin onniteltua puhelimessa isää. Ei sitä oikeen enää muuta pysty antamaan. Tyhjästä on paha nyhtää. Kun itselleen ei voi olla mitään, on vaikea olla mitään muillekaan.