Mää en tiedä enää mikä mua vaivaa, kun ääni sanoo päässä että olet luuseri ja tapa itsesi. Aivan kuin joku demoni, joka yrittää mut masentaa. En käsitä enää että mitä tää on? Kun pari vuotta sitten oli samanlaista ja vedin pillereitä kourallisen että ääni lähtis pois. Menin huonoon kuntoon ja nyt kun olen taas kunnossa niin tuo sama ääni on palannut joka sanoo että olet luuseri, mene kotios ja tapa itsesi. Ja se sanoo että ei susta tule ikinä mitään, että koko loppuelämä on vain alamäkeä.
Olen vuosikaudet taistellut tuota ääntä vastaan, en vaan käsitä että mitä se on? Mulla pitäis olla kaikki hyvin elämässä, on kavereita, harrastan liikuntaa ja opiskelen, mutta ehkä tämä ihmiselämä sitten on tällaista, jatkuvaa työtä omia ajatuksia vastaan ja jatkuvaa ponnistelua päivästä toiseen, viikosta viikkoon ja vuodesta vuoteen.
Ehkä joskus mun elämässä on saattanut olla aika jona kaikki oli normaalia, mutta ei viime vuosina.
Ihmiselämästä on turha etsiä liikaa kauneutta, ihmiselämä on vain taistelua itseään ja omia heoikkouksia vastaan. Tai ainakin niin se on mun osalla. Miten kaikki voikin olla niin hankalaa vaikka kaikki on toisaalta hyvin?
Saatteko kiinni yhtään ja onko teidän muidenkin elämä tällaista? Haluaisin vaan tietää että tätäkö kaikkien elämä on?😑❓