Masentuneiden foorumi

Masentuneiden foorumi

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 23.04.2018 klo 08:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 23.04.2018 klo 08:52

Moi!

Ajattelin nyt perustaa tänne tällaisen ryhmän, missä saa purkaa kaiken pahanolon. Saa sanoa esim. suoraan että mikä tässä elämässä on niin perseestä välillä. Toki saa sanoa positiivisiakin asioita, mutta eritoten, jos haluaa purkaa pahaa mieltä, niin kirjoita tänne. Yritetään sitten yhdessä selvittää solmut…

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 06.11.2018 klo 16:39

Mä oon vissiin jonkinlaisessa psykoosissa, ku mun iholla kävelee mustia hyttysiä, paita liikkuu tuolilla. Sit äänet kieltää syömisen, lääkkeiden oton ja sokeritkaan ei kiinnosta.😯🗯️

Käyttäjä September kirjoittanut 07.11.2018 klo 08:34

Tyttönen vaan kirjoitti 6.11.2018 16:39

Mä oon vissiin jonkinlaisessa psykoosissa, ku mun iholla kävelee mustia hyttysiä, paita liikkuu tuolilla. Sit äänet kieltää syömisen, lääkkeiden oton ja sokeritkaan ei kiinnosta.😯🗯️

Hakeuduitko päivystykseen vai menikö olotila ohi?

Käyttäjä September kirjoittanut 07.11.2018 klo 08:47

Huomenta ja hyvää keskiviikkoa.

Sain vihdoin nukuttua vähän paremmin, vaikka nukahtaminen olikin vaikeaa. Meni 3-4 tuntia ennen kuin sain unta, vaikka olin ottanut tarvittavaa. Vireystila on kuitenkin aivan erilainen tänään.

Litium on edelleen katkolla myrkytyksen takia, aamun ketipinor on lopetettu ja abilifyn annnos on nostettu. Sepram on nyt aloitettu myös. Aika vähän on ollut sivuvaikutuksia.

Mieliala on ollut aika tasainen. Abilify on selvästi tuonut energiaa päiviin (ja öihin). Olo on alakuloinen, mutta ei ole paha olla. Keskittymiskyky on todella huono, ruoka ei maistu, ihmiset ahdistaa ja väsyn ihan tyhjästä.

Hyvä uutinen on, että pääsen ehkä isänpäivänä käymään kotona. Eivät mielellään päästäisi, koska itsetuhoisuus, mutta pyysin vaan kahta tuntia. Meillä on suunniteltu isänpäiväbrunssi vanhempien luona.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 07.11.2018 klo 11:27

September kirjoitti 7.11.2018 8:34

Tyttönen vaan kirjoitti 6.11.2018 16:39

Hakeuduitko päivystykseen vai menikö olotila ohi?

Kyllä se vieläkin on päällä, mut eipä ne hoitoon mua ota. Lisäks FBI jahtaa mua, ku oon tehny pahaa läheisille ihmisille..

Käyttäjä September kirjoittanut 07.11.2018 klo 11:37

Olen huolissani, miten mies jaksaa. Käy töissä ja hoitaa kodin ja kolme lasta yksin.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 07.11.2018 klo 12:29

Mä oon pahoillani siitä, et oon olemassa ja oon tämmönen sairas ihminen..

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 07.11.2018 klo 13:04

Jokaisella meistä on taakka kannettavana. Sulla se on todella painava tyttönen. On hienoa että jaksat kuitenkin sinnitellä tässä elämässä. Jokainen päivä on arvokas. Kyllä sinusta välitetään. Maailma on nyt vain tällainen. Jos Jumala sen on luonut niin paljon olisi kysyttävää häneltä. Täällä ollaan niin eriarvoisessa asemassa. Toiset syntyy kultalusikka suussa ja toisien elämä on pelkkää tuskaa. En nyt tiedä mitä sulle sanoisin, mutta elämä on arvokas ja myös sinä....

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 07.11.2018 klo 13:45

Tää taakka on todella painava kannettavaks, tekis mieli luovuttaa..

Käyttäjä September kirjoittanut 07.11.2018 klo 14:38

Tyttönen vaan kirjoitti 7.11.2018 13:45

Tää taakka on todella painava kannettavaks, tekis mieli luovuttaa..

Käsittämätöntä, ettet pääse osastolle.

Käyttäjä September kirjoittanut 07.11.2018 klo 14:48

Alkaa jo vähän turhauttaa, kun yhä hoito on pelkkää fyysisten sairauksien hoitoa. Toki onni oli, että pääsin tänne. Muuten oisin tietämättäni myrkyttänyt itseni kotona.

Kuumetta on edelleen, vaikka tulehdusarvot ovat normaalit. Litium-arvo on nyt normaalitasolla, joten se ei enää voi aiheuttaa oireita. Nyt epäillään, että Abilify ei sovikkaan mulle. Valkosoluarvot otettiin tänään. Aamulla on lääkäri taas.

Kun toi Abilify on selvietty, sitten jää vielä selvitettäväksi kilpirauhanen, munuaisarvot ja poikkeavuudet sydänfilmissä.

Ehkä sitten pystytään säätämään sopiva lääkitys ja päästään tän maasennuksen ja itsetuhoisuuden kimppuun.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 07.11.2018 klo 21:40

Mulla menee abilify injektiona, todettiin sen olevan parempi ku tablettihoito..

Käyttäjä September kirjoittanut 08.11.2018 klo 08:57

Hyvää torstaita.

Lämpö ei vaan laske. Tämä on neljäs päivä, kun sitä on mitattu. Abilify ja Lito on nyt pois pelistä, joten mennään minimilääkityksellä eli sepram+ketipinor. Niin paljon vakavia sivuvaikutuksia tullut kerralla. Lito on lisäksi aiheuttanut kilpirauhasen vajaatoiminnan. Arvoja seuraillaan vielä ennen kuin siihen aloitetaan lääkitystä.

Lapset tulevat tänään vierailulle. Lisäksi pääsen sunnuntaina parin tunnin kotilomalle.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 08.11.2018 klo 09:45

Mulla onkin tänää diabeteshoitaja ja lääkäri tossa iltapäivällä..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 08.11.2018 klo 12:21

Ärsyttävää ku mieliala vaihtelee koko ajan, nyt on vähän mieli maassa..

Käyttäjä September kirjoittanut 08.11.2018 klo 16:37

Sit oiskin taas vaihteeks vähän hypomaaninen olo. Hauskaa, kuumeen kera.