insanus kirjoitti 17.5.2018 14:2
Minulla on ihan sama asia mutta koitan itselleni sanoa jatkuvasti että mennyt on mennyttä. Olen tehnyt teon jota kadun todella paljon ja toivoisin että voisin peruuttaa sen. Mutta koska en voi, niin ainoa mitä voin tehdä on koittaa oppia siitä ja pyrkiä olemaan parempi ihminen. Tiedän ( omasta kokemuksesta myös ) että on todella vaikeaa antaa menneen olla mutta oikeastaan emme voi muuta. Jokainen tekee huonoja valintoja, ehkä meitä enemmän määrittää se opimmeko niistä mitään vai jatkammeko samaa rataa.
Tiedän että se kuulostaa fraasilta mutta meidän pitäisi pystyä elämään hetkessä. Elämässä ainoa varma asia on muutos.
Voimia
Se masennus ja paha olo mitä henkilökohtaisesti välillä käyn läpi, niin silloin minulla menee aina tähän että mietin likaa menneitä, syytän itseäni miten se on mennyt, mitä oisin voinut tehdä toisin.. Mietin muunmuassa menetettyjä ystävyyksiä, kun olen ne jollain tapaa mokannut, vaikka siihenkin toinen osapuoli on yhtälalla syyllinen. Se, että asioista ei kyetä juttelemaan. Se on niin ilkeä juttu.
Hetkessä pitäis opetella tosiaan elämään, sillä eihän meillä koskaan ole huomisesta tietoa.