Hyvää talven alkua kaikille
Mukava, kun siirryttiin takaisin talviaikaan, saa paremmin unen päästä kiinni, kun ei ole illat niin valoisia. Minun viikonloppu on pitkästä aikaa sujunut ihan hyvin. Olen keksinyt tekemistä, joka on pitänyt masentavat ajatukset pois. Tuntuu myös, että olen pystynyt palautumaan työviikosta. Luultavasti olen kuitenkin masentuneempi, mitä itse ymmärrän, koska terapeutti on sanonut, että lääke ei vaikuta ihan riittävästi. Mielestäni hän on siinä oikeassa, koska joudun koko ajan "yrittämään".
Kiitos September onnitteluista. Olen iloinen päätöksestä, vaikka en ihan tunnetasolla kykenekään siihen Escitalopramin takia. Se kun vie pois terävyyden sekä huonoista että myös hyvistä tunteista. Iloinen olen kuitenkin.
Tänään menen katsomaan veljen tyttöä, mitä hänelle kuuluu. On niin kiva seurata 2,5-vuotiaan touhuiluja, varmaan on taas nukke-esittely tai tanssinäytös
Ajattelin September, voisiko sinulle sopia paremmin päivätyö? Muistan jostain lukeneeni, että kaksisuuntaisessa pitäisi olla säännöllinen elämänrytmi, että valvominen voi aiheuttaa maniaa. Varmaan sekin vaikuttaa, jos joutuu työn vuoksi jättämään lääkkeitä väliin. Toivon, että lääkäri kirjoittaisi sinulle kokopäiväsairauslomaa, jos se olisi sinulle hyväksi. Ei kenenkään tarvi sairaana olla töissä. Myös vakavasta masennuksesta voi parantua. Tiedän millaista se on, koska itsellä on myös ollut vakavia masennuspäiviä, silloin aika tuntuu menevän tosi hitaasti. Toivon, että mielialasi tasoittuisi.
Yritän lukea sen kirjan, jota suosittelit. Tänään aion katsoa alppihiihtoa ja luistelua tv:stä. Alppihiihto on aina jännittävää ja mielenkiintoista. Luistelu taas kaunista, kiva seurata erilaisia koreografiota ja samalla kuunnella hyvää musiikkia.
Tyttönen, toivon että saat apua viiltelyyn ja September myös.