Hei
Tänään on ollut hyvä päivä. Töissä meni työt sujuvasti tänään, eikä tullut viikon ajalta huomautuksia ja yhden hyvän palautteenkin sain, mikä piristi mieltä. On kiva, kun on selvinnyt taas työviikosta ja asiakkaatkin ovat olleet mukavia.
Toinen asia, josta iloitsen on, kun Kelasta soitettiin ja kerrottiin, että he myöntävät mulle Kelan terapian. En tiedä mitä tekisin ilman sitä. Lisäksi olen saanut varattua 2 viikon päähän ajan lääkärille mahdollista lääkkeen vaihtoa varten. Onko muilla Escitalopramia masennukseen? Minulla se väsyttää tosi paljon voisin nukkua 9 tunnin yöunet ja 2 tunnin päiväunet. En tykkää, että vuorokaudesta siis menee nukkumiseen melkein puolet ajasta. Nyt olen senverran paremmassa kunnossa, että lääkevaihtoa voi ajatella.
Olen nyt saanut paremmin asioita hoidettua. Sain tänään varattua ajan talvirenkaitten vaihtoon. En halua liukastella, enkä ajaa kenenkään päälle kesärenkailla.
Otin tänään ruokakaupasta mukaani ilmaisjakelulehden ja siinä on pari mielenkiintoista juttua, jotka aion lukea. Lisäks huomenna menen työpaikan kuntosalille, jota me saadaan käyttää ilmaiseksi. Kiva, että vähälläkin rahalla voi pärjätä ja joskus jotain voi saada ihan ilmaiseksikin.
En tiedä onko tätä kyselty aikaisemmin, mutta minkälainen musiikki saa teidät pois masennuksen ajatuksista?
Olen huomannut, että reipas ja melodinen discomusiikki tekee minulla olon iloiseksi ja energiseksi, jo puoli tuntia päivässä riittää, mieluiten aamulla. Lisäks masentuneena ei kannata kuunnella mitään surullista musaa, koska se vaan pahentaa oloa. Kuntosalilla taas musiikki saa olla semmoista hevityyppistä, niin se saa adrenaliinin virtaamaan ja jaksaa paremmin nostaa painoja. Olen tehnyt itselleni mukavista kappaleista you tubeen soittolistan, jota kuuntelemalla todella piristyn.
Toivon kaikille hyviä ja iloisia ajatuksia viikonloppuun. Tänne voisi kirjoitella muillekin iloksi jotain ilahduttaneita asioita. Minua on auttanut paljon se, että vaikka väkisin kirjoittelee joka päivä ylös asioita, joista on kiitollinen. Vähitellen se voi auttaa huomaamaan hyviäkin asioita elämässä.
🙂