September kirjoitti 24.10.2018 14:34
Kaikki on tuskallisen merkityksetöntä. Mikään ei tunnu miltään. Mitä järkeä on tehdä mitään, kun millään ei ole mitään väliä? Kerta kaikkisen samantekevää. On tuskallista velloa tässä merkityksettömyydessä minuutti toisensa jälkeen. Miksi tekisin yhtään mitään, jos mikään ei synnytä minkäänlaista tunnetilaa? Mikään ei ole mitään eikä mitään ole mikään. Haluaisin tuntea jotain niin tämä oleminen ei olisi niin tyhjänpäiväistä.
Minulla on aivan samanlainen tyhjyys. Kaikki tuntuu turhalta. Kun elämä lähenee vain koko ajan vanhuutta ja olen täysin kyllästynyt tähän kaikkeen. Aion eristäytyä maailmalta, koska olen niin hemmetin kiltti. Tämä minun kiltteys rasittaa aivan liikaa. En pysty olemaan oikein itsekäs. Enkä uskalla olla vihainen kenellekkään. Tämä kiltteys on kuin sairaus, johon ei ole lääkettä. Maailmassa ei vaan pärjää jos on liian kiltti.
Sitten juuri tämä että musiikki ei enää liikuta suuntaan eikä toiseen. Tuntuu että elämä on yhtä selviytymis kamppailua aikaa vastaan. Äitini kohdusta tähän maailmaan tulin ja kammottaa ajatus että lopulta ei elämässä ole mitään moraalia tai etiikkaa tai järjestystä tai Jumalaa. Olen kyllä niin kiltti että pelottaa puhua edes Jumalasta, ettei kirous lankea päälle.
Olen kahden maailman välissä: sosiaalisen ja erakoitumisen. Kirjoitan vaan tänne kun muutakaan en keksi. Vedän joka sekuntti vain ilmaa keuhkoihin, että jaksaisin edes hieman elää. On tää vaan niin kummallista kun tyhjyydestä tullaan ja sitten elämä on tallaista kärsimystä ja tyhjyyteen mennään. Tiedän että kuoleminen on hirveää. En sitä halua. Tiedän että itsensä vahingoittaminen on itsekästä ja hirveää. Silti mulla on jatkuvat kivut ja masennus. Aina kun tapaan ystäviä ja kun palaan kotiin niin tekisi mieli taas vahingoittaa itseäni.
Taistelen koko ajan. Se on minun elämäni tarkoitus tällä hetkellä. Taistelen vain että saisin joskus edes nauttia. Elämä on muuten niin kärsimystä.
Taas tällaista sekalaista tekstiä. Ehkä jauhan vain samaa. En tiedä. Mutta toivon kaikesta sydämmestäni että maailmassa olisi edes jonkinlaista oikeudenmukaisuutta. Ettei tämä olisi vain surullinen matka....