Keskiviikkona kävin eräässä tapahtumassa ja ihmeen hyvin jaksoin siellä ollakin, en toivonut kuin pari kertaa koko aikana että loppuisipa tämä jo ja pääsisi kotiin. Tulin siitä aavistuksen paremmalle mielellekin ja eilinen oli kohtuu ok päivä.
Ajattelinkin sitten että varmaan jaksan taas alkaa käydä tallillakin normaalisti. Olin siellä tänään ja meinasin pyörtyä väsymykseen ja ahdistukseen. Siellä oli kauheasti ihmisiä, se oli ihan hirveää kun olin vielä ajatellut että kun on arkipäivä niin ei siellä ketään olisi. En osaa olla ihmisten kanssa, puhuin varmaan ihan käsittämättömiä kun ahdisti ja väsytti niin. Itkinkin pienesti kun kotiin pääsin koska tunsin taas kaikkien vihaavan minua. Nyt aion loppuviikonlopun olla kotona enkä puhu kenenkään ulkopuolisen kanssa perhettä lukuunottamatta. En halua, haluan eristäytyä jonnekin piiloon. Haluan olla rauhassa.
Tiistaina olisi hoitaja enkä tiedä mitä sanon siellä. Pelkään että sanon taas kaiken olevan ihan hyvin ja sitten keskustelu lähtee taas ihan väärille raiteille. Pelkään että hän ajattelee minun valehtelevan ja olevan huomionhakuinen jos sanon olevani väsynyt ja ahdistunut. Pelkään muita ihmisiä nykyään, perheen kanssa voin pieniä hetkiä olla mutta muiden en. Alkaa ahdistaa kun ajattelen heidän vihaavan minua. Sanon kuitenkin jotain tyhmää ja väärää ja pilaan kaiken vaan pahemmaksi kuin mitä se nyt jo on. Kyllä varmaan perheenikin vihaa minua, ei sen puoleen että en heidän kanssaankaan kauheasti ole. En halua häiritä ketään tai olla vaivaksi.
Voi kun voisi vaan nukahtaa ja olla heräämättä. Lääkkeitä laskeskelin yksi ilta mutta ei ne riitä enkä jaksaisi sitä rumbaa mikä siitä seuraa. Haluan vaan pois. ☹️