Anteeksi nyhvero, en oikein osaa nyt kommentoida kirjoittamaasi mitään kun on itsellä niin tarve avautua...
Selvisin tästä tallipäivästä. Selvisin. Ja hetken jo nautin ajatuksesta lomasta. Mutta sitten iski katumus, voinko muka lorvailla koko alkuviikon?? Miten kukaan voi olla niin laiska... En käy edes töissä, miten voi olla etten jaksaisi sitten muka tallilla käydä? Mulla on myös päässä jotenkin ajatus, että Kunnollinen Hevosenomistaja käy tallilla päivittäin. Tästä on ollut pakko luopua, en vaan yksinkertaisesti jaksa.
Oli ahdistavaa kun siellä oli niin paljon ihmisiäkin. En oikein osaa olla ihmisten kanssa, en ole koskaan osannut. Vaikka ihmiset siellä ovatkin mukavia niin silti... Tiedän, etteivät he pidä minusta oikeasti eivätkä halua seuraani niin se ahdistaa. Pelkään tungettelevani kun liityn porukan seuraan. Ja jos kauempana ihmiset puhuvat keskenään niin ajattelen, että he puhuvat musta. Vaikka toki tiedän ettei maailma pyöri ympärilläni niin en pääse tästä ajatuksesta koskaan eroon. Olen aina varma, että musta puhuvat.
Nyt on tullut uutena se, että pelkään tehneeni asioita ja unohtaneeni tehneeni ne. Iltaisin mietin aina sängyssä, että toivottavasti en tehnyt mitään tyhmää jota en vaan muista. Sanoinko tyhmästi? Mitä jos tein jotain kamalaa enkä muista? En nyt kuvittele tehneeni mitään henkirikosta sentään, mutta aiheutinko riitaa? Mistä voin tietää mitä olen oikeasti tehnyt ja mitä en? Ei sitä kehtaa mennä ihmisiltä kyselemäänkään, että hei, enhän mä vaan haukkunut sua... Tämä ajatuskulku johtuu varmaan siitä että kun ihmiset eivät pidä musta niin tilanteet porukoissa on aina vaivautuneita ja sitten ajattelen, että olen tehnyt jotain kamalaa ja sen takia ihmiset inhoaa mua.
Yhtenä päivänä kävi kumma juttu ja olen melko varma että se tapahtui oikeasti. Olin kaupassa pakettiautomaatilla ja yhtäkkiä siihen tuli joku äijä. Se kysyi että hei, muistatko mua. Äijä ei näyttänyt millään mittapuulla tutulta joten sanoin että sori, en muista sua yhtään. Äijä häipyi. Nyt olen alkanut miettiä että tapahtuiko tuo oikeasti?
Mun elämä on nykyään yhtä sumua ja muistinmenetystä ja ahdistusta. Todellisuus hämärtyy ja kaikki on outoa. Kykenen kyllä toimimaan sosiaalisissa tilanteissa jotenkin mutta en tietty tiedä, olenko muiden mielestä jotenkin kummallinen. Päässä ajatukset laukkaa miljoonaa ja mietin koko ajan Sannia lainatakseni, että mitähän v..ttua...
Nojoo semmoiset stoorit tähän sunnuntaihin...