Masentuneiden foorumi

Masentuneiden foorumi

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 23.04.2018 klo 08:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 23.04.2018 klo 08:52

Moi!

Ajattelin nyt perustaa tänne tällaisen ryhmän, missä saa purkaa kaiken pahanolon. Saa sanoa esim. suoraan että mikä tässä elämässä on niin perseestä välillä. Toki saa sanoa positiivisiakin asioita, mutta eritoten, jos haluaa purkaa pahaa mieltä, niin kirjoita tänne. Yritetään sitten yhdessä selvittää solmut…

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 04.10.2018 klo 10:49

Ei muuta, ku kotia kohti. En oo vissiin tarpeeks sairas,ku ne pistää kotia. Omapahan on sit vikansa, jos oon täällä takas..

Käyttäjä mmila kirjoittanut 04.10.2018 klo 12:18

Tyttönen vaan, mulla on samat kokemukset osastoista. Heittivät pihalle ja kun en kokenut oloani hyväksi ja menin päivystykseen, eivät ottaneet enää takaisin. Lääkäri olisi kirjoittanut kyllä lähetteen, mutta osastolla kieltäytyivät ottamasta. En ole sen jälkeen sinne pyrkinyt enkä aio ottaa asiaa enää koskaan hoitotahon kanssa puheeksi, tuli ihan selväksi suhtautuminen tuosta... Olkoon.

September, pitäisi varmaan. Se on vaan niin kamalan vaikeaa, en ole koskaan osannut puhua. Täytyy yrittää tsempata sen asian suhteen.

Mulla ei vuodenaika vaikuta oloon oikeastaan ollenkaan, muuten vaan menee kausittain hyvin ja huonosti.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 04.10.2018 klo 16:56

Moro kaikki. Kolmenkympin kriisi pukkaa. Tuntuu että olen jo vanha. Paikkoja kolottaa koko ajan ja olen hyvin väsynyt. Olen urheillut ja yrittänyt syödä terveellisesti, mutta eipä sille ikääntymiselle mitään voi.

Ihmettelen että miten jotkut 70 v. voivat olla niin hyvässä kunnossa, kun itse jo kolmekymppisenä joka paikka on kipeänä ja hiukset kohta harmaat. No ei pidä valittaa. Elämän faktat täytyy vaan hyväksyä...

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 04.10.2018 klo 17:23

Mulle jäi nyt huono fiilis, ku pahan olon kaa lähetettiin kotia..

Käyttäjä September kirjoittanut 05.10.2018 klo 11:27

Ei ihmekään Tyttönen, että jäi paska fiilis tosta osastolta ulos heittämisestä. Olisi kyllä tullut sinulle tarpeeseen. Miten voit tänään?

Mua kiusaa edelleen syysväsymys. Niin kummallista. Mun mielialat on seurannut tiettyä kaavaa, ja tällainen syysväsymys ei ole syksyyn ennen kuulunut. Tilanne on ollut ihan päinvastainen. Mua ei oikein huvita kuin juoda kahvia sohvannurkassa ja välillä torkkua.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 05.10.2018 klo 11:45

Aamu oli vähän hankala, mut kyllä se nyt päivällä helpottaa. Tänää pääsee pitsallekin..

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 05.10.2018 klo 13:26

Kyllä itellä on elämä tällä hetkellä hankalaa, kun ei jaksaisi oikeen tehdä mitään... ☹️ Kun keskittymiskyky on välillä ihan nollassa...

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 05.10.2018 klo 13:55

En jaksa enää kauaa... ☹️ Pää täynnä itsetuhoa..

Käyttäjä kirjoittanut 05.10.2018 klo 14:25

Laske pahaolo pois minä itse. Ota hyväolo tilalle minä itse.😍

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 05.10.2018 klo 16:50

Kiitos jaanas. ☺️❤️

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 05.10.2018 klo 18:14

Mä oon taakka vaan kaikille, tahon kuolla pois ☹️

Käyttäjä mmila kirjoittanut 05.10.2018 klo 19:48

Tsemppiä kaikille. 🙂🌻

Täällä taas sellainen väsymys ettei meinaa silmät pysyä auki ja meinaan nukahtaa istualleen... Fyysisesti olen ihan kunnossa mutta henkisesti finaalissa. Pakko pitää ensi viikko lepoa kaikesta, ei muuten pysty... Hoitajallekin aika vasta vajaan parin viikon päästä ja mitäs mä siellä muutenkaan kun en osaa puhua. ☹️ Eikä se tälle asialle mitään voi ei sen puoleen, väsyttää mikä väsyttää eihän se sen vika ole...

Käyttäjä mmila kirjoittanut 05.10.2018 klo 20:30

Tein muuten netistä masennus- ja ahdistustestit ja sain tulokseksi vaikean masennuksen ja vaikean ahdistuksen. Eipä siinä, näillä mennään taas... Nytkin tuntuu että väsyttää niin että silmät irtoo, onneksi kohta pääsee nukkumaan. 😴

Käyttäjä Cherry77 kirjoittanut 05.10.2018 klo 21:26

Silloin kun minulla oli menossa toistuvan masennuksen vaikea jakso nukuin lähes kellon ympäri muutaman kuukauden. Toki lääkkeilläkin on osuutta asiaan...Nukuin täydet yöunet ja parit 2-3 tunnin päikkärit päälle ja torkahtelua silloin tällöin lisäksi. Taisi tulla tarpeeseen silloin 😴 Eikä hereillä kestänyt olla 😞. Mutta nyt siis toipunut 😀

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 06.10.2018 klo 11:13

Tää mun elämä on tällaista: Odotan koko ajan koska voin ottaa aina seuraavan Temestan ja Buranan. Tällaista tämä valitettavasti on... No onneksi sentään mulla on vielä ryhtiä, kuitenkin lähteä kotoa pois ja taistelu asennetta...