Masentuneiden foorumi

Masentuneiden foorumi

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 23.04.2018 klo 08:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 23.04.2018 klo 08:52

Moi!

Ajattelin nyt perustaa tänne tällaisen ryhmän, missä saa purkaa kaiken pahanolon. Saa sanoa esim. suoraan että mikä tässä elämässä on niin perseestä välillä. Toki saa sanoa positiivisiakin asioita, mutta eritoten, jos haluaa purkaa pahaa mieltä, niin kirjoita tänne. Yritetään sitten yhdessä selvittää solmut…

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 23.09.2018 klo 08:21

Jumalalla olis paljon selitettävää mulle, tästä mun elämän kulusta. Tuntuuko teistäkin siltä että nyt on teidän elämässä mennyt suunnittelu hänellä vähän pieleen? ☹️

Käyttäjä kirjoittanut 23.09.2018 klo 09:15

minäitse89 kirjoitti 23.9.2018 8:21

Jumalalla olis paljon selitettävää mulle, tästä mun elämän kulusta. Tuntuuko teistäkin siltä että nyt on teidän elämässä mennyt suunnittelu hänellä vähän pieleen? ☹️

Tuntuu useinkin siltä ja siksi olen ottanut Häneltä vallan pois ja suunnittelin itselleni oman elämän.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 23.09.2018 klo 13:26

Itse en voi ottaa Häneltä valtaa, sillä silloin olisin mennyttä. Sillä yksi ainoista syistä minkä takia jatkan taistelua ovat toki toiset ihmiset, mutta myös se kun Raamatussa kielletään im...

Käyttäjä September kirjoittanut 23.09.2018 klo 13:58

Hyvää sunnuntaita.

Mulla on lievää hypomaanista oireilua, toivottavasti menee ohi. Olihan tuossa viitteitäkin, mutta en taas huomannut näitä varomerkkejä. Tämähän voi tietysti johtua siitä lääkkeen laskemisesta, vaikka en uskokaan niin pienellä laskulla olevan vaikutusta.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 23.09.2018 klo 15:29

Ei jaksais enää tätä maanpäällistä helvettiä...☹️

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 23.09.2018 klo 15:31

En jaksaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!😭

Käyttäjä kirjoittanut 23.09.2018 klo 16:57

Hei minä itse.
Mikä on maanpäällistä helvettiä? Minulla oli aikanaan oma maanpäällinen helvettini. Oletko sinä siellä nyt?
Muistan siitä tunteen että piru asui siellä. En tiedä kaikkea ja en tunne kaikkia niitä. Ja se tajunnan melu.
😍

Käyttäjä Ripsu84 kirjoittanut 23.09.2018 klo 18:33

Moniko teistä alkanut uskoa Korkeampaan voimaan, Jumalaan, Jumaliin, Valoon, (mihin lie) henkisten taisteluiden myötä? Epäilettekö koskaan uskoanne? Tai miksi ette usko mihinkään? Mihin uskotte, mistä asioista saatte voimaa jatkaa?

Oon alkanut epäillä kaikkea kokemaani, uskoani. Silti uskon.. Kokenut asioita joita ei voi järjellä selittää (psykologit ym tekevät niistä kyllä omat diagnoosinsa🙂 ) Uskon mm. inkarnaatioon, että päätämme sieluina syntyä tänne, valitsemme perheemme, ongelmamme, kaiken melkeinpä. Sanon itselle että "kestä tämä tuska, syystä tänne tulit ja tee työsi jotta kehityt sieluna. Jos päätät lähteä niin palaat todennäköisesti takaisin yhtä tuskaiseen elämään." En näe helpotusta itsemurhassa, paitsi hetkellisen. Mutta niinä päivinä kun unohdan uskoni silloin helpompaa ajatella lähtöä. Muuta järkeä en elämäni jatkamisessa näe. Uskon varassa mennään huhhei 😀 Hmm aika paha.. Tai enpä tiedä. Miten voisin satuttaa läheisimpiäni... Puun ja kuoren välissä.
Miten kehittää itsevarmuutta, miten itseään oppisi rakastamaan?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 23.09.2018 klo 18:53

minäitse89 kirjoitti 23.9.2018 15:31

En jaksaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!😭

En mäkään, ei huvittas ottaa ees lääkkeitä..

Käyttäjä September kirjoittanut 23.09.2018 klo 22:16

Ihan selvästi edelleen hypomaanisuutta ilmassa. Olen fyysisesti levoton, tuottelias, innostunut tyhjästä. Niin ja tähän aikaan olen untenmailla normaalisti. Siivosin keittiön iltapalaleipä toisessa kädessä. Päässäkin käy taas jatkuva humina ja pulputus milloin mistäkin aiheesta. Aistit on terävimmillään.

Huomenna on sovittu puhelinaika lääkärin kanssa. En uskalla mainita tästä tai Ketipinorin tiputus loppuu samantien. Varmaan määräisi lisää. Kaiken piti olla nyt tasaista ja hyvin. Miten näitä mielialoja ei saada kuriin, vaikka hevosen annos tasaajia menee. Ja suurempi kysymys... mikä tämän laukaisi?

Ai mihinkä uskon ja mistä saan voimaa? Olen kristitty, kastettu kirkkoon kuuluvaksi, käynyt rippileirin ja avioliitto siunattu. Lapset ovat myös kastettu, vaikka isänsä ei kuulu kirkkoon. Usko on minulla ollut aina kadoksissa, vaikka olen sitä joskus kaivannutkin henkisissä taisteluissani.

En ole ateisti. En voi mitenkään kieltää Jumalan olemassa oloa. En kuitenkaan usko kuoleman jälkeiseen elämään. Tämä usko tai uskomattomuus antaa minulle voimaa. Se on lohdullista, että elämä päättyy kuolemaan ja tietoisuus katoaa ikuisiksi ajoiksi. Jos tästä elämästä pääsee pois, niin se todella loppuu siihen.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 24.09.2018 klo 16:02

Voiko tuo lamotrigin lääke aiheuttaa mustelmia?

Käyttäjä Erilainennainen kirjoittanut 25.09.2018 klo 02:38

Sinulle " tyttönen vaan", kiitos tsemppauksesta, se piristi👍❤️. Huonot fiilikset on vaan otettava vastaan ja jossain vaiheessa ne menevät ohi. Muillekkin haluaisin sanoa, joita menneisyys kalvaa ja jonka jotkut teistä ovat itsekin todenneet, että tehtyä ei saa tekemättömäksi ja se, että tiedostat, että mitä virheitä on tullut tehtyä, niin se jo on hyvä asia. Eiliselle ei mitään voi, tulevaisuudesta ei tiedä, paitsi voi olla viisastunut, eikä tee enää samanlaisia huonoja valintoja kuin ennen, koska tuntee jo itsensä paremmin ja tietää, mitä elämältään haluaa. Mutta ratkaisevaa on tämä hetki ja siihen suhtautuminen, tunteiden vastaanottaminen. En edes osaa kiteyttää sitä, mitä tarkalleen ajattelen, mutta olen saanut teiltä kaikilta paljon voimia ahdistukseeni, suruuni ja epätoivooni tänä yönä. Kiitos.

Käyttäjä September kirjoittanut 25.09.2018 klo 11:12

Tyttönen vaan kirjoitti 24.9.2018 16:2

Ei tietääkseni.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 25.09.2018 klo 14:24

Erilainennainen kirjoitti 25.9.2018 2:38

Sinulle " tyttönen vaan", kiitos tsemppauksesta, se piristi👍❤️. Huonot fiilikset on vaan otettava vastaan ja jossain vaiheessa ne menevät ohi. Muillekkin haluaisin sanoa, joita menneisyys kalvaa ja jonka jotkut teistä ovat itsekin todenneet, että tehtyä ei saa tekemättömäksi ja se, että tiedostat, että mitä virheitä on tullut tehtyä, niin se jo on hyvä asia. Eiliselle ei mitään voi, tulevaisuudesta ei tiedä, paitsi voi olla viisastunut, eikä tee enää samanlaisia huonoja valintoja kuin ennen, koska tuntee jo itsensä paremmin ja tietää, mitä elämältään haluaa. Mutta ratkaisevaa on tämä hetki ja siihen suhtautuminen, tunteiden vastaanottaminen. En edes osaa kiteyttää sitä, mitä tarkalleen ajattelen, mutta olen saanut teiltä kaikilta paljon voimia ahdistukseeni, suruuni ja epätoivooni tänä yönä. Kiitos.

Erittäin viisasta tekstiä. Olen ajatellut myös että juuri tämä käsillä oleva hetki on se joka ratkaisee. Täytyy vaan jatkaa aina eteenpäin vaikka luulisi ettei enää jaksa. Kannattaa aina katsoa seuraava päivä, voihan se olla niinkin että välillä olo voi jopa olla hyvä... Kiitos. 🙂

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 25.09.2018 klo 14:28

September kirjoitti 25.9.2018 11:12

Tyttönen vaan kirjoitti 24.9.2018 16:2

Ei tietääkseni.

Sit tuo käen mustelma on tullu jostakin muusta..