Hyvää maanantaita, taas on uusi viikko pyörähtänyt käyntiin. Viime aikoina viikot ovat vilistäneet silmissä, kun taads masentuneena ja hypomaanisena aika kului epätodellisen hitaasti.
huawei, olen sairaslomalla työstäni vielä pari viikkoa, joten minua ei odota mikään tänään. Odotan työnantajani suostumusta 60% työaikaan Kelan osasairauspäivärahan turvin.
minäitse89, minulla on kantavana voimana perheeni ja läheiseni. Puoliso, lapset, vanhempani ja ystäväni. Tosin synkimmissä mietteissä niillä ei tunnu olevan niin paljoa merkitystä. Kaksi kertaa olen yrittänyt täältä lähteä pois, mutta se oli nuorena ennen lapsia. Tosin viime vuonna oli lähellä, mutta tajusin mennä päivystykseen kertomaan aikeeni ennen kuin toteutin.
Tänään on synkkää ja harmaata. Kaupassa pitäisi käydä ja apteekissa hakemassa eri vahvuista lääkettä annoksen pienentämistä varten. Muuten varmaan kirjoitan tämän päivän ja teen jotain kotitöitä. Ahdistaa tämä sotku. En vaan saa pidettyä kotia samassa kunnossa kuin hypomaniassa. Lapset sotkevat, minkä ehtivät enkä jaksa koko ajan puuttua. Kun on ollut suurimman osan elämästä masentunut, lapsetkin ovat oppineet tällaiseen sotkuun. Ei niiltä voi vaatia keräämään omia jälkiään, jos ei itsekään jaksa kerätä omiaan.
Liian aikaista vielä sanoa, miten tämän päivän mieliala kehittyy. Nyt se on vielä ihan ok.