Kiitos kirte5, kun kirjoitit. Minä aina ilahdun, kun olet kirjoittanut jotain. Toki ilahdun kaikkien muidenkin kirjoituksista, koska sitten en tunne oloani niin yksinäiseksi. Täällä voi sanoa semmoisia asioita, joita ei oikeassa elämässä voi.
Luulen myös, että vointini on huononemassa. Ei kaikki väsymys ja sumu voi olla lääkkeiden vaikutusta, vaikkakin muutoksia on tehty. Minähän en varsinaisesti koskaan toipunut siitä kesä-heinäkuun masennuksesta. Sen tilalle vaan vaihtui hypomania yhdessä yössä. Ehkä tämä on nyt sitä kesän masennusta, joka tavallaan on herännyt taas unestaan.
Minä olen pärjännyt ilman Opamoxia, koska ketipinoria meneen niin paljon. Hyvä, että sinullakin on lääke ahdistukseen. Varsinkin, jos pitää töissäkin käydä. Ahdistuskohtaus vie kyllä kaikki voimat, joten ei ihmekään että sohva houkuttelee töiden jälkeen.
Minä olen jämähtänyt tähän sänkyyn. Se on mukava ja turvallinen. Toinen puoli talosta ahdistaa minua. Siellä on niin paljon ikkunaa ja valoa verrattuna tähän varjopuoleen. Tällä puolella olen piilossa. En tiedä liittyykö nähdyksi tulemisen pelko vainoamisajatuksiin vai erääseen lapsuuden tapahtumaan vai ovatko ne kietoutuneet toisiinsa. Niin monta samankaltaisuutta.
Huomenna on luvassa tyttöjen päiväristeily ystävän ja meidän molempien tyttärien kanssa. Uskon, että pystyn nauttimaan reissusta. Vaikka tämä olisikin masennusta, niin en ole menettänyt mielenkiintoa kivoihin juttuihin. Yksin on vaan vaikea päästä lähtemään minnekään.
Minulla on ollut haasteita kirjoittaa. Olen päivisin kirjoittanut koneella, mutta en ole tyytyväinen mihinkään. Mieleni yrittää vakuuttaa minulle, että kirjoitan epäjohdonmukaisesti ja huonosti.