September kirjoitti 7.9.2018 15:58
Oon ollut lähes koko päivän sängyssä. Ei ole ollut mitään syytä nousta. Selailen sosiaalista mediaa. Samoja juttuja ja päivityksiä uudestaan ja uudestaan. Joku sana saa aina mut itkemään uudestaan.
Kohta voi alkaa ruuanlaittoon. Kohta muu perhe kotiutuu ja mä olen taas niin kuin mun päivää ei ole ollutkaan. Kukaan ei kysy, koska mitä sillä edes olisi väliä.
Hei September,
Minua ainakin kiinnostaa kuinka voit, olen ajatellut sinua, kun en ole ehtinyt/jaksanut kirjoitella tänne. Minusta kuulostaa vähän siltä, että mielialasi olisi laskenut. Hyvä, että sinulla on kuitenkin perhettä, niin ei tarvi olla ihan yksinään.
Ainakin itsellä on silloin tapana kotiutua sohvalle peiton alle. Tänäänkin, kun tulin töistä nukuin 1,5 tuntia sohvalla. Se ei ollut viisasta, mutta en halunnut ajatella sitä. En tiedä saanko unta illalla. Minulla on sellainen vaihe, että suoraan sanottuna en jaksa yrittää, vaikka töissä käynkin, niin se on rankkaa. Joskus iltaisin olen ottanut Opamoxia ja töissäkin puolikasta, kun alkoi ahdistaa. Ehkä mun pitäisi soittaa työterveyteen, että lääkitystä pitäisi muuttaa tai nostaa, mutta luulen, että mikään lääke ei auta, koska en ole päässyt juttelemaan olostani kuin yhden kerran, seuraava aika psykologille on vasta 18.9.
Ajattelen, että on parempi ottaa ahdistukseen lääke, kuin tehdä itselleen jotain pahaa. Ihmettelen miksi tuntui, että lääkkeet aluksi auttoivat ja sitten eivät.
Uskon kuitenkin, että tämä olo joskus helpottaa.