Hei kaikille,
Tänään on ollut kaunis päivä, vielä saa nauttia auringosta.
Töissä meni ihan mukavasti tänään.
Minä olen alkanut miettiä joulua. Ajattelin ensin mennä johonkin kylpylään jouluksi, mutta paikka jota ajattelin olikin jo täynnä. No se ei haittaa. Olen siis kotona itsekseni. Oikeastaan viimeinen asia, jota haluaisin on olla yksin joulun pyhinä. Viime joulu meni minulla muuttolaatikoiden keskellä, joten nyt sitä varmaan osaa arvostaa jopa yksinoloa. Vilkuilin kalenteria eli useampi päivä on töistä lomaa. Joinakin päivinä voi siis käydä myös sukulaisilla. Oikeastaan olisi kyllä kiva viettää aattoiltaa yksin. Suunnittelin jo mitä ruokia laittaisin ja oikea kuusi pitäisi olla. Olen ollut monta joulua töissä, niin osaa arvostaa, kun ei tarvi olla töissä joulun pyhinä.
September, tosi harmi, että et saa jatkaa yksikön esimiehenä. Se on varmaan iso pettymys sinulle, mutta toisaalta on taas ihan kiva, että voit toimia kuitenkin lähiesimiehenä. Minusta ainakin sekin on tosi vaativaa työtä, itsestäni ei olisi siihen. Varmaan työnantaja pelkää sitä, jos tulee sairaslomia. Minun työnantajani on suhtautunut mun masennukseeni ihan hyvin, tosin asiaa ei tiedä kuin esimieheni, jolle sen todistuksen toimitin. Hän on sen jälkeen puhunut minulle "lempeämmin" ja kysellyt onko kaikki hyvin ja töissä mulla kyllä onkin kaikki ok. Työkaverit on mukavia ja on päivätyö.
Minäitse89, mihin kouluun sinä olet menossa? On varmaan mukava aloittaa opiskelu. Itsekin haluaisin vielä opiskella.
Kannattaa muuten nyt lenkkeillä päiväsaikaan, jos on mahdollisuus. Itse en aina jaksa, kun kävelen töissä niin paljon. Oikeasti pienikin kävely auttaa mielialaan ja jännityksiin. Huomenna menen töitten jälkeen fysioterapeutille. Saan varmaan jumppaohjeita. Toivon, ettei niitä tule liikaa, että jaksan tehdä niitä.
Olen ajatellut muuttaa huonekalujen paikkaa kotona. Teen vähän järkevämmän järjestyksen. Se on mielessäni, mutta en ole vielä ryhtynyt toteutukseen, mutta teen sen joku päivä, ehkä ei kannata vaatia itseltään niin paljon asioita kerralla. Eilen otin pistokkaita muutamasta kukkasesta, saapa nähdä miten ne juurtuvat.
Joo mutta tosiaan oikein hyvää alkanutta viikkoa kaikille.