Erilainennainen kirjoitti 28.8.2018 21:29
Kaikille teille, jotka olette kirjoittaneet tänne: olette todella avoimia omasta tilanteestanne ja juuri se tekee teistä vahvoja. Jokaisessa meissä täällä maan päällä on omat heikkoutemme, mutta tämänajan yhteiskunta ihannoi rahaa ja hyvinmenemistä ja jotenkin eri-arvoisuus tuntuu lisääntyneen sen myötä. Yhä useampi sairastuu mielenterveyden häiriöihin.
Minä kuulun juuri niihin, jotka ihannoivat rahaa ja menestystä. Valitettavasti se on varmasti edesauttanut, että sairauteni on juuri tässä tilassa kuin se nyt on. Viimeinen vuosi on opettanut rajoja, mutta en vieläkään ole valmis hyväksymään ihan kaikkia. Luulen, että minun on vielä lennettävä ja tiputtava muutaman kerran ennen kuin opin kunnioittamaan oman jaksamiseni reunaviivoja.
Voi olla totta, että ne jotka hiljaisuudessa kärsivät, ovat heikkoja ja he, jotka astuvat esiin sairautensa kanssa, ovat vahvoja. Haluaisin ainakin ajatella, että olen vahva ja rohkea. Tosin olen vasta alkutekijöissä avoimuuden kanssa.
No mutta tähän päivään.
Labrassa taas käyty. Enempää lähetteitä ei ollut. Lääkäri varmaan syyskuussa kertoo, kuinka usein jatkossa pitoisuudet tarkastetaan.
Tänään pitäisi käväistä kirpparilla ja lenkillä. Hyötyliikunnat tulikin jo täyteen tämän päivän osalta. Hyvä niin, koska suunnitelmissa on leipoa porkkanamuffineita.
Sain eilen luettua erään Tove Janssonin kirjan. Tänään voin siis siirtyä Waltariin. Tekisi mieli myös kirjoittaa. Toki kirjoitan tänne päivittäin, mutta se ei riitä.
Tsemppiä kaikille tähän päivään 🙂