Moi kaikille.
Tosi kiva kuulla September, että lähdit lenkille.
🙂👍 Mitä sinulle nyt kuuluu?
En ole ehtinyt kirjoittaa tänne. Perjantaina oli kiire töissä. Minulla on sellainen työ, että joudun kävelemään koko päivän ja perjantaina en ehtinyt edes pitää kunnon ruokataukoa, koska viikkopalaverissa meni aikaa. Silloin oli tosi hiostava ilma ja siitä sitten töiden jälkeen "juoksin" suoraan fysiatrille. Olin ihan hiestä märkä, kun pääsin sinne. Sitten kiiruhdin bussiin, että pääsen kotiin syömään. Kotona vedin hiukan henkeä ja sitten pitikin lähteä ruokaostoksille. Arvaatte varmaan, että olin väsynyt. Myös äidille piti soittaa viikon kuulumiset, siinä vierähti taas se tunti, kun hänellä oli niin paljon puhuttavaa.
Eilen olen sitten melkeinpä vaan laiskotellut. Eilen illalla kävin Anssi Tikanmäen konsertissa. Oli hienoa pitkästä aikaa kuulla oikein livemusiikkia. Tykkäsin kovasti. Soittajat oli taitavia, varsinkin rumpali. Musiikki kuvasi suomalaista luontoa ja se oli oikein reipasta, myös muutama tunnelmapala mahtui mukaan.
Minulla on edelleen ollut mieliala hyvä ja tuntuu, että jaksan tehdä asioita ja tunnen nyt olevani oma itseni.
Minäitse89, oikein mukava kuulla, että olet nyt löytänyt taivasuskon
🙂 Minäkin jouduin etsimään kauan, ennen kuin uskoin. Mut niin se vaan on, että Jumala on hyvä ja synti on vaarallista. Ei usko ole mitään tähtitiedettä.
Tyttönen vaan, on hyvä, että virtsatulehdus hoidetaan, kun se on paha, niin sekin voi tehdä ihmisen tosi sekavaksi, niin oli ainakin mummollani. En tiedä mistä se sekavuus johtuu, mutta jotenkin se niin vaikuttaa.
Minulla on nyt keskittymiskyky tai jokin siis palannut senverran, että jaksoin kuunnella sen koko 2 tuntia kestävän konsertin eilen. Oli helppo kuunnella, koska se oli instrumentaalimusiikkia. Lainasin myös kirjastosta pari kirjaa ja aloin lukea.
Mun pitäisi auttaa mun veljen perhettä, koska he ovat ihan uupuneita 2-vuotiaaseen, joka on nyt ottanut tavakseen nukkua vanhempien sängyssä ja herätä joka aamu klo 5-6. On tosi hassua, että tyttö nukkui mun luona tosi hyvin, ei yhtään herännyt matkasängystä, jopa itse melkein meni nukkumaan. Luulen, että heillä kotona on jotenkin vähän liian hektinen ilmapiiri, mutta on vaikea mennä neuvomaan. Minusta näyttää, että veljen vaimo on vähän masentunut, mutta en tiedä mitä tekisin. Olen miettinyt, että pitäisikö minun kysyä sitä suoraan? Mun veli käy töissä ja tekee kaikki kotityöt ja hoitaa tyttöä. Tää on mulle vaikea tilanne, uuuh...mutta mun on ehkä kysyttävä suoraan. Vaimo on lähihoitaja ja luulen, että hänen on vaikea tunnustaa, ettei jaksa.
Joo... mutta kirjoitelkaa taas pian kuulumisia tänne.