Miten omat tekemäni virheet voikin aiheuttaa tämmöisen paskan olon aikaiseksi ja tuntuu myös, että moni ihminen vihaa mua juurikin tuon takia, että menin mokaan ja eikä kovin moni tunnu myöskään ymmärtävän mua (yks tuttava ja pari kaveria kyllä tuntuvat ymmärtävän).
Yirtän kuitenkin liikkua mahdollisimman paljon, jos se liikunta vähän helpottaisi fiilistä. Mutta eipä se aina helpota, koska tänään kun kävin aamulla lenkillä koirien kanssa, niin tuli itku.
Varmaan pitäis mennä jonnekkin puhuun asioista, mutta yritän sinnitellä syksyyn asti, ellen jo ensviikolla kun on liikuntaneuvojalle aika, niin näe tätä yhtä sosiaaliohjaajaa. Niin, jos näen ja jos hänellä on aikaa, niin ehkä siinä voisi vähän kuulumisia vaihtaa hänen kanssa ja kysyä siis siitä tulevasta verkostosta ja että ketä sinne sitten tulisi.
Huomenna kyllä tulee toimintaterapeutti käymään ja jotain muuttovalmisteluja meillä oli mietinnässä.
Kävi muuten yks päivä mielessä, ett laittaisinko nykyiselle yksilövalmentajalle sähköpostia, mutta päädyin lopulta siihen, että enpä taida laittaa. Koska mä ihan oikeasti vähän pelkään tätä nykyistä yksilövalmentajaa. Joten en halua olla hänen kanssa yhtään sen enempää tekemisissä kuin on pakko.
En tiedä mistä tuo pelko häntä kohtaan johtuu.. ehkä ikä vaikuttaa asiaan, koska hän on kait lähemmäs 50vuotta.. toisinkuin tämä edellinen yksilövalmentaja oli vain 32-33v.
Kaiken lisäksi vielä tallilla käyminenkin on jäänyt sen tippumisen jälkeen. Mieli kyllä tekisi tallille, koska tallilla on yleensä saanut ajatukset pois.
Mutta toisaalta en tiedä haluanko enään käydä tuolla tallilla, jossa tipuin, koska jotenkin tuntuu nykyään siltä, että mä oon tallin surkeimpia ratsastajia, kun en pärjää tämän yhen ponin kanssa enkä enään tiedä uskallanko mennä sillä..Kuitenkin mua nuoremmat uskaltaa tällä ko. ponilla mennä, vaikka olisivatkin monta kertaa tippuneet ponilta.
Taisi olla myös äsken virhe kattoa tuosta ponista ja yhdestä tytöstä video Instasta, kun hän meni esteitä tällä ko. ponilla. Välillä vaan tuntuu, että mun elämä on yhtä paskaa, kun mikään ei koskaan onnistu. Voisinpa vaan kysyä, että miksi aina mulle sattuu kaikki paska..?
Mut joo.. saa nähä miten sitten kun pääsen muuttaan omilleni. Muuuttuuko asiat mihinkän suuntaan. Yks asia mitä mä todella paljon toivon, niin on se, että asiat vielä tämän edellisen yksilövalmentajan kanssa saataisiin sovittua ja selvitettyä ihan kunnolla. Vaikka epäilen kyllä..
Koska mitä olen tuttavan kanssa asiasta puhunut, niin hän on sitä mieltä, ettei siinä ole mitän ihmeellistä, että asiakas kiintyy työntekijään. Koska kun on tientynlaisessa ammatissa, niin siinä pitää tulla semmoinen luottamuksellinen suhde, ehkä jopa sisaruksellinen suhde, että pystyy auttaan paremmin. Mutta tuota asiaa ei kovin moni taida ymmärtää.. varsinkaan jos ei ole itse kokenut tuommoista.