Kiitos huolenpidosta soroppi ja kirte5.
Ärtymys saa minut haastamaan riitaa koko ajan ja aivojumin takia en pysty tehdä yksinkertaisempiakaan päätöksiä. On esimerkiksi mahdottoman vaikeaa päättää laittaako pyykinpesukone vai astianpesukone päälle. Niinpä en tee kumpaakaan. Ärtymys tuo esille väkivaltaisia pakkoajatuksia. Yleensä ne kohdistuvat mieheeni, mutta kun ne kohdistuvat itseeni, on niitä vaikea vastustaa. Viilsin itseäni kämmeneen, se lievensi hetkeksi ahdistusta. Todella typerää, kun olin ollut jo kahdeksan kuukautta "kuivilla".
Lapset ovat tosiaan tuntuneet kamalan vaativilta tänään. Osa varmasti omaa syytäni, kun kylvän riitaa. Ovat he kyllä tapelleet keskenäänkin. Onneksi huomenna on koulupäivä, niin saan hetken rauhaa.
Soroppi, olen pahoillani, että aiemmat sanavalintani toivat ikäviä muistoja mieleesi. Minun lapseni tietävät, että äidillä on sairaus, joka saa minut joko väsyneeksi tai vauhdikkaaksi. He tietävät myös, että syön sairauteeni lääkkeitä. Mieheni tietää diagnoosini, mutta ei ymmärrä siitä vähääkään. En usko, että tulen ikinä suunnitelmallisesti viemään hengen itseltäni, mutta ajatukset voisivat realisoitua impulssion muodossa. Aiemmat yritykset ovat myös olleet impulsiivisia.
Olen huomannut, että ärtymys edeltää aina ylikierroksia. Voi siis olla, että huomenna on taas vaihtipäivä 😀