Huomenta myös,
Mun pitäisi tänään siivota vähän, mutta en oikein jaksaisi. Ehkä mun vaan pitää alkaa tekemään ja "jättää koko ajatteleminen pois", se on ainoa konstini. En oikein tiedä miten saan taas viikonlopun kulumaan, sama se mitä puuhailee, kun jotain vaan, niin ei jäisi aikaa vanhojen asioiden pohtimiselle. Mulle tulee kokoajan semmoisia flashbackeja, takaumia mieleen. Yritän ottaa rennosti, mutta se vaikeaa.
September, mulle lisättiin semmoinen lääke kuin Voxra, en tiedä mitä se vaikuttaa, ei vielä ainakaan mitään, ei sivuvaikutuksia myöskään ole tullut. Sen pitäisi tuoda mielihyvää. Muakin vähän kiinnostaa lääkkeet ja lääkäri kertoi mulle niistä, niin nyt taas tiedän vähän enemmän.
Mua joskus mietityttää, kun mulla on välillä ollut semmoisia hetkiä, että minä myös touhuan liikaa. Nämä hetket on kuitenkin olleet tosi lyhyitä, vaikka muutaman tunnin tai yhden päivän kestäviä. Kuitenkin siis teen kolmea asiaa yhtaikaa, laitan ruokaa, tiskaan ja pesen pyykkiä esim. Mitä sanot September voiko tämä liittyä hypoon? Silloin siis vireystasoni jotenkin kohoaa, mutta en kuitenkaan tee mitään päätöntä. Sen jälkeen aina taas putoan tuosta ja olen jokseenkin ärtyisä. Mulla on muutoin epätyypillinen masennus eli reaktiivinen sellainen, voisiko sekin selittää asiaa? Mun on toisaalta helppo ymmärtää sua September, että et aina tiedä mikä johtuu lääkkeistä ja mikä hyposta. Se onkin varmaan vaikeaa.
Mulla on myös yksi asia mihin haluisin kommenttia. Lupauduin ottamaan veljen tytön 2-v. ensiviikonloppuna yöksi hoitoon ja nyt en tiedä, että jaksanko, jos menee yövalvomiseksi. Mulla pitäisi olla tasainen rytmi. Lisäks saan migreenin, jos unirytmi sekoaa. Haluaisin auttaa heitä, kun he eivät saa ollenkaan apua lapsenhoitoon mummuilta tai papalta. En ole puhunut, enkä halua puhua heille mitään mun masennuksesta, koska en halua hössötystä tai neuvoja, enkä sääliä. Tarvin vaan hyvän terapeutin riittävän pitkäksi aikaa. Mulla on tosi monta asiaa mistä haluan puhua ja nyt olen hiukan alkanut ymmärtää itseäni ja tätä tautia. Mitä tekisin siis tässä lapsenhoitoasiassa? Tyttö on kova touhumaan, ei mikään rauhallinen, vaan aika temperamenttinen. Voisi kuitenkin rauhoittua mulla, koska itse oon rauhallinen. Ajattelin ostaa korvatulpat, että saan nukuttua. En tiedä onko hyvä idea.