Mun pahin ongelma on se että olen niin herkkä ja kiltti. Maailmassa ei pärjää jos on tällainen. En osaa olla paha ihminen. Tai silloin olen paha ihminen kun en ole Temestan vaikutuksen alainen. Ja kun olen paha ihminen niin haluaisin tappaa itsensä, sillä en siedä pahuutta. Ja toisaalta olen paha ihminen muiden seurassa välillä, mutta kun en pysty olemaan yksin.
Mitä luulette? Pitäisikö mun käyttää Temestaa koko loppu elämäni? Kun kerran loukkaan toisia jos en ole ottanut Temestaa? Kun tämä elämä ei anna mitään armoa. Kun koko ajan on yö ja sitten päivä ja sitten yö ja sitten päivä....
Onko mun 30 vuotta pitänyt elää nähdäkseni tämän elämän kauheuden. Toivon niin syvästi että Darwin ei ollut oikeassa. Toivon niin syvästi että Jumala olisi olemassa. Ei hänen tarvitse välttämättä olla tässä elämässä kunhan olisi seuraavassa.
Tuntuu siltä että mitä vanhemmaksi tulee niin sitä kamalammaksi elämä muuttuu. Nytkin elän vain Temestan voimalle. Ja lääkärit syyttää ettei saisi käyttää Temestaa, mutta kun se tekee minusta normaalin. Muuten olen saamaton nahjus. Joka ei saa mitään aikaan. En ymmärrä miten tällaista elämää jaksaa jatkaa. En ymmärrä miten en ole vielä päätynyt itsemurhaan. Mun nuoruuteni meni jo. Ja vanhuus on helvetti. Mikä tahansa muu maailmankaikkeus olisi parempi kuin tämä. Jos Darwin oli oikeassa, niin olisi parempi kun hyppisimme vielä puissa, eikä tarvitsisi tiedostaa omaa tulevaa kuolemaa...☹️