Moi,
Kiva kuulla September, että voit nyt hyvin ja minäitse89, hyvä kun tulit toisiin ajatuksiin.
Moni täällä on kirjoittanut siitä, kuinka on tehnyt virheitä elämässään. Tuli vaan mieleeni, että kaikki tekevät virheitä, siis KAIKKI IHMISET. On tärkeää antaa virheet anteeksi itselleen ja muille. Itse oon ainakin kokenut, että vain niin pääsee elämässään eteenpäin.
Minun vointi ei ole edelleenkään tullut paremmaksi ja tämä lääke (Essitalopram) väsyttää ihan kamalasti, iltapäivällä on pakko nukkua päiväunet.
Mutta hyvääkin kerrottavaa on. Olen etsinyt Kela-terapeuttia ja ensiksi tuntui, että en varmasti löydä ketään joka voisi aloittaa ennen ens vuoden alkua, mutta nyt löysin jo kaksi, jotka voivat aloittaa nyt syksyllä heti, kun saan Kelan päätöksen. Olen siitä iloinen. Tänään menen tapaamaan toista heistä. Tuntuu, että ehkä en siis sekoakaan ihan täysin. Tiedän ,että pelkkä lääke ei nyt auta, vaan tarvitsen jonkinlaista ohjausta=terapiaa.
Tulee mieleen eka lääkäri, jolla tästä masennuksesta kävin. Hän sanoi minulle, että on tärkeää saada mieliala nousemaan. Silloin ikään kuin tajusin sen, että mielialasta kaikki johtuu, että tämä on niin kuin mielialasairaus. Sitä ei oikein itse hahmota, kun mieliala on vähitellen laskenut, että niin on käynyt, eikä omat konstit enää autakaan.
Mutta toivon nyt saavani hyvän terapeutin. Mukavaa päivää kaikille.