September, ei ole mitään lääkitystä.. enkä kyllä välttämättä haluaisikaan.
Toivottavasti saisin asiat selvitettyä syksyllä tämän entisen yksilövalmentajan kanssa.
Ai niin.. huomasinpa muuten ku tuli yhden tytön insta storya tai mikä olikaan niin kurkattua ja siellä oli muutama kysymys mitä hänelle oli jossain biossa laitettu ja yhdestä vastauksesta mulle tuli todella ikävä fiilis itelleni. Tämä ko. vastaus niimttäin liittyi ratsastukseen ja yhteen poniiin, juuri siihen poniin, jolta itse kesäkuussa tipuin ja jouduin sit sairaalaan.
Joten tämä tippuminenkin on todella paljon vaikuttanut mun mielialaan. Tuntuu nimittäin ikävältä kuulla, että toiset pysyy ko. ponin selässä, ku ite on tippunut ponilta tänä vuonna 5 kertaa ja vielä joutunut sairaalaan viimeisimmän tippumisen takia ja liekkö olen myös ainoa joka on alkanut pelkään ponilla menoa tippumisen takia.
Tallille kyllä vähän tekis mieli, mutta en tiiä haluanko sitä enään tuolla tallilla käydä missä on tämä ko. poni. Joten voi olla että tämä ratsastusharrastus nyt jäi tuohon tippumiseeni. R
Ehkä silloin tällöin saatan yhellä toisella tallilla käydä, jos vaan saan tallille kaverin.
Mutta tuskin enään ratsastuksestani tulee kovinkaan säännöllistä..
Yhtenä syynä myös on se, että tämä talli missä on tämä yks poni, niin siellähän ei enään ole vakiotunteja enään. Jos siellä olisi vakiotunnit edelleen, niin tilanne voisi olla tällä hetkellä ihan eri. Mutta nykyään ko. talli on yksityistalli, mut toisinaan siellä on ns. tilaustunteja.
Mutta tosiaan.. aika varmasti tämä viimeisin tippuminen ja ratsastus pelko (ainakin tätä yhtä ponia kohtaan), niin vaikuttaa myös todella paljon tähän mun mielialaan.