Moi kaikki!
Itelläni ei kait ole varsinaisesti todettu..mut toimintaterapeutin mielestä mulla on vissii lievä masennus tai ainaki masennuksen oireita.
Itse kyl voin rehellisesti sanoa että tähän mun alakuloiseen oloon vaikuttaa todella paljon eräs ihminen, nimittäin entinen yksilövalmentajani ja myös oma käytökseni. Tämä entinen yksilövalmentaja oli ainoa (ja ensimmäinen henkilö) jolle pystyin puhuun vaikeistakin asioista..mutta menin sitten kiintymään häneen liikaa ja asiat meni lopulta todella vaikeaksi.
Itse olen sitä mieltä että asiat olis hyvä selvittää hänen kans kunnolla ja yrittää saada kerrottua mistä käytökseni johtui.
Toivon mukaan syksyllä saisi sosiaaliohjaajan avustuksella asiat selvitettyä.. vaikka kyl vähän epäilen asiaa. Mutta tämä ikävä asia vaikuttaa todella paljon mun henkiseen hyvinvointiin/jaksamiseen.
Tiedän että olisi hyvä käydä puhumassa asiasta/asioista jonku kanssa..mut rehellisesti sanoen en uskalla mennä kasvotusten asioista puhuun, koska pelottaa se että mitä jos sitten tulenki kiintyyn siihenki henkilöön liikaa.. vaikka joo, virheistä oppii.
Mutta joo.. harmittaa kyllä että pesulan jälkeen jäin ns. tyhjän päälle. Verkosto olis pitänyt olla kesäkuun alussa, mut se peruuntui kun mulle iski joku mahatauti.
Joten nyt joutuu syksyyn asti odottaa verkostoa enkä edes tiedä ketä sinne sit tulee.
Lisäksi ihmetyttää se että tämä mun nykyinen yksilövalmentaja ei ole ollenkaa kysellyt mun kuulumisia, vaikka yks päivä ku olin viel pesulalla, nii hän väitti ett olis muka huolissaan musta.. mut eipä kyl vaikuta siltä.
Vähä tuntuu ett sen jälkeen ku tämä entinen yksilövalmentaja on töissä kertonut asioista luultavasti kaikille työkavereilleen (loppulausunnossa oli tästä ikävästä asiasta pieni maininta)..niin minusta ei enään siellä ko. työpaikalla jakseta enää välittää tai olla huolissaan.. koska minulta ei ole kysytty tästä asiasta mitää. Toisaalta..laitoin kyl palautetta tästä entisestä yksilövalmentajasta, joten en sit tiiä onko sillä ollut tähän ns. tyhjän päälle jäämisen kans jotain tekemistä. Tousaalta luulis että kun palautteeseen vaadittiin oma nimi ja sähköposti, ett siihen olis vastattu jotain. Mut jos tuo palaute on vaikuttanut tähän tyhjän päälle jäämiseen.. nii silloin kyl tuntuu työkaverit olevan työkaverinsa puolella.
Onneks sentään yks päivä uskalsin sosiaaliohjaajalle laittaa tästä asiasta viestiä ja hän tuntui ymmärtävän minuakin tässä asiassa.
Mut joo.. ens tiistaina mulla olis eeg tutkimus ja sit 6.9 olis aika neurologille. Saa nähä millainen tuo neurologin aika sit tulee oleen. Eeg ei niinkään jännitä ku se on tehty mulle ainaki kerran lapsena. Hämärä muistikuva vaan on kyl semmoinen ett siitä jäi tahmeaksi päänahka/hiukset.
Ai nii.. 1.9 olis muutto "omaan" asuntoon. Saa nähä tuleeko tuo muutto vaikuttaa miten mielialaan sitten.. toivottavasti positiivisempaan suuntaan.
Oho..tulipa pitkä viesti.