Moi.
Kävin eilen kiertämässä alennusmyyntejä ja ostin yhden paidan. Oli hiukan oudon mallisia vaatteita putiikit täynnä, ei oikein sovi mulle. Eilen nukuin 3 tuntia päivällä, koska väsytti tämä kuumuus, kun ei jaksa tehdä mitään. Olen tosin herännyt melko aikaisin.
Tänään oli pakko käydä veljellä kahvilla, kun pyydettiin. Aamuisin masentaa aika paljon, vaikka sängystä kyllä pystynkin nousemaan. Koitan puuhastella jotakin käsitöitä ja kotihommia myös. Alkoi heti ahdistaa, kun ajattelin veljelle lähtöä. Jouduin ottamaan puolikkaan rauhoittavan ennen sitä, ettei ne näkisi, että olen masentunut. Se hiukan friskasi oloa, kun sen päälle nukuin tunnin päiväunet ja siitä kun virkistyin käväisin veljellä. On ikävä, kun joutuu esittämään tervettä, koska en aio kertoa heille tästä mun olosta mitään. Kukaan ei ymmärrä, paitsi täällä tukinetissä ja psykologi.
Ensi viikko on lomaa töistä. Menen yhdelle kurssille, siksi en ehdi päivittää kuulumisia sieltä. En kyllä sinnekään jaksaisi mennä, mutta onhan se kai parempi kuin olla viikko yksin kotona, on siellä ainakin ruoat valmiina pöydässä ja järjestettyä ohjelmaa. Ajattelin mennä siellä uimaan ja soutelemaan ainakin. En vaan tiedä yhtään miten jaksan kuunnella luentoja tai seurustella muitten kanssa, ehkä voi nyt helteellä vedota siihen, että on näin kuuma ja on nukkunut huonosti.
Tämä on aika omituista, että mun BDI-testin tulokset on vaan noussut, vaikka masislääke on mennyt jo 4 viikkoa. Toivon, että pysyisin työkykyisenä, mutta en voi varmaksi luvata, lääkäri käski hakemaan sairaslomaa, jos ei jaksa. Mulla on aika psykiatrille 8.8. Toivon, että hän ottaa tän tosissaan. Tämä on mulla 4. masennusjakso ja tiedän oloni aika hyvin ja että tarvisin keskusteluapua. Sain ajan psykologille vasta 23.8. Luin jostain, että Suomessa on psykologipula, ikävää.
Toivon kuitenkin kaikille leppoisia kesäpäiviä, vaikka itsellä onkin tää kesä mennyt ja menee sairastaessa.