Kiitos taas minäitse89, kun pidät keskustelua yllä. Sinulla on paljon ajatuksia ja olen iloinen, että haluat näkemyksiäsi jakaa kanssamme. Minä en ainakaan pahastu.
Olet aivan oikeassa siinä, että jokainen tekee lopulta valintansa itse ja elää yksin niiden valintojensa mukaisesti. Ihailen todella sitä, kuinka positiivinen jaksat olla vaikeasta tilanteesta huolimatta (vaikkakin välillä kirjoituksistasi huokuu, että kannat maailman huolet harteillasi).
Itse myös omaan hyvin positiivisen asenteen elämään, mutta tällä hetkellä se positiivisuus on kadoksissa. On ollut jo pitkään.Ehkä löydän sen pian uudestaan samalla kun kiipeän täältä kuopastani ylös. Luulen, että se jäi neljän vuoden takaiseen aikaan, jolloin olen viimeksi ollut tasapainoinen.
Lisäksi minulla on todella suuri tarve analysoida ja määritellä itseni, siksi kai sanoitan ajatukseni tänne. Kirjoittaminen on minulle luonnollinen tapa purkaa pahaa oloani ja jäsennellä tietoa. En yleensä ole mustavalkoinen ajattelija, mutta mitä tulee itseni määrittelemiseen, olen joko niin tai näin. En missään välivaiheessa vaan jonkulainen. Tietynlainen. Se auttaa minua hallitsemaan itseni.