Kiitos September ja Soroppi 🙂🌻
Eilen satoi vähän väliä, tykkäsin siitä. Huomenna on lääkäri. Tänään en ole tehnyt juuri mitään. Ruokaa sentään sain aikaiseksi, mutta en pidä ruuanlaitosta, joten se oli työn ja tuskan takana.
Nyt pitää laittaa paperille mitä pitää muistaa sanoa lääkärille. Kiva kuulla September, että sinäkin teet listoja. Luulin, että olen varmasti ainoa, joka semmoisia kirjoittaa.
Tänäänkin on ahdistanut, oli pakko tehdä pieni kävelylenkki, ettei selkä tule kipeäksi. Tuuli tuntui mukavalta. Illalla otan lääkkeen, että saan nukahdettua. Masennus pahenee, jos en nuku kunnolla. En vastannut äidin puheluun tänään, koska en jaksa kuunnella. Hän puhuu aina tunnin ja selittää joka ruohonkorren. Itse en saa suunvuoroa.
Ensi viikon jälkeen on lomaa viikko. Menen yhdelle kurssille, siellä mun ei ainakaan tarvi olla yksin. Siellä on ruoat valmiina ja pääsee uimaan ja saunaan. Lisäks siellä on kaikkea ohjelmaa, josta voi valita mihin osallistuu, eikä ollut kalliskaan. Toivon, että nämä akkuni vähän latautuis siellä.
September, toivon sinulle jaksamista keskiviikkoon asti. Ymmärrän, että olet väsynyt.