kirte5 kirjoitti 13.7.2018 18:17
Kyllä täällä välitetään sinusta Muntjakki. Kerro vähän enemmän mitä hoitaja sanoi sinulle / sinun asenteestasi. Voi olla, että asiantuntijat eivät aina ole oikeassa. Monesta ei päällepäin huomaa masennusta, varsinkaan lyhyillä käynneillä. Ja kirjoita olostasi tänne.
Kiitos vastauksesta, kirte5.
Olin hyvin ahdistunut ja itkuinen saavutessani sairaalaan. Minulla oli jopa lappu mukanani, jonne olin kirjoittanut suurimmat haasteeni. Olen ennen ollut niin ahdistunut lääkärinkäynnillä, etten ole saanut juuri mitään sanottua.
☹️
Hoitaja totesi jo alussa että avun hakeminen oli merkki siitä, etten oikeasti voinut /niin/ huonosti. Tuli sellainen vaikutelma, että hoitaja epäili minun teeskentelevän kaiken. Hän jopa kysyi minulta suoraan jossakin kohtaa "Haluatko olla psyykkisesti sairas?".
Selitin hänelle kuinka en tee mitään päivisin, kuinka en tunne olevani minkään arvoinen, kuinka tunteeni ovat latistuneita. Kerroin syyllistävistä pakkoajatuksistani ja motivaation puutteesta ja kuinka pahoinvointini vaikuttaa negatiivisesti parisuhteeseeni.
Ei hän välittänyt. Hänen teoriansa oli, että minulla on asennevamma. Jos vain hyväksyisin tilanteen niin kaikki olisi hyvin. Ei minun tarvitse tehdä mitään, koska eihän minulla ole edes töitä. ???
😠
En jaksa. Ensi viikolla olisi tarkoitus mennä puhumaan saman hoitajan kanssa uudestaan. Valitettavasti hän oli niin epäileväinen minua kohtaan, että nyt minulla on vaikeuksia luottaa häneen.