September, hyvä kuulla että selvisit lastensuojelu-tapaamisesta. Luulisin (?) että helpottava tieto, ettei lapsilla ole hätää ja että he kyllä pärjäävät tässä tilanteessa. Tuo sinuun liittyvä lause kuulostaa kyllä aika rankalta - mutta toisaalta, siinähän todetaan vain se että sinä olet huonossa kunnossa, ja se vaikuttaa sun toimintakykyyn. En tiedä, pystytkö ajattelemaan että sen on sun toimintakyky, joka on huono, et sinä itse?
Minäitse, mulla oli kans viime perjantaina Oxamin-ilta. Nyt voin taas paremmin, enkä oikein enää muistakaan mihin se perjantainen ahdistus liittyi (päiväkirjasta katsomallahan se selviäisi, mut antaapa nyt olla), mut jos mulla on lääkärin määräämää ahdistuslääkettä niin musta on ihan ok ottaa sellainen silloin tällöin. Ahdistus alkaa joskus ruokkimaan itseään niin että on järkevämpää ottaa lääke ja katkaista se, kuin odottaa että alkaa syyllistämään itseään siitä että miksi mulla on taas tällainen olo.
Tyttönen, mulla oli myös eilen jätski-ilta 🙂 Etsiskelin jotain syötävää ennen nukkumaanmenoa, mutta mikään järkevämpi vaihtoehto mitä jääkaapissa oli ei houkutellut, joten käteen osui sitten viime viikolla ostettu jäätelöpaketti. Oli tarkoitus syödä vain pikkuisen, mutta sarjaa katsoessa se hurahtikin melkein loppuun 😳