Keskustelua aivan niin, juuri niin. Mutta en nyt tiedä, se on nimittäin sen Helen kellerin mielipide että joko täysiä tai ei mitenkään. Minusta pikkasen turhan ääripäät ehkä. Mutta pointti on juu kyllä siinä..
Itse olen miettinyt että parisuhteeseen hyppääminen on seikkailu. Oletteko valmiita lähtemään sellaiselle matkalle?
Minä en tiedä.. koska loppujen lopuksi se on tätä samaa, kanssa käymistä vain. Kunhan jutellaan? Kunhan ollaan? Sä et voi toista omistaa.. sun tarttis osata jutella eikä.arvata sen mielenliikkeitä. Mitähän se ajattelee? Miksei se sano mitään? Miksi se puhuu koko ajan? Onko valmis hyväilyyn ja hyvänä pitämiseen? Onko valmis itse ottamaan sitä vastaan? Pitääkö muuttaa yhteen? Vai seuraanko erillään..
Tutullani juuri tuli masennus jälleen kun suhde ei jatkumatkaan silleen... Se mies häipyi jonnekin eikä siitä kuulunut mitään... ne kaikki tunteet joita liittyy parisuhteeseen. Ne ihanat kamalat perhosia vatsassa ja yököttävää oloa ja peiliin katsomista.
Minä olen ollut kauan yksin. Mutta minulla on ka s ihmisiä. On omia perheenjäseniä ja käy täällä välillä lapsi leikkimässä. Niinkun keskustelua kirjoitti että hän hakeutuu ihmisten keskuuteen. En ehkä itse ole yhtä rohkea, en hakeutunut ennen koronaa ihmisten keskuuteen, oikeastaan pelkäsin niitä kaikkia kontakteja. Perheenjäsenten, työporukan, asiakkaitten.. Nojoo, olen minä niistä täällä kirjoittajatkin. Nyt kun on korona niin olen miettinyt että mitä minulla on. On kuitenkin lapsi joka käy leikkimässä ja perheenjäseniä ja tutun sitä masennuskertomustakin tässä yks viikko sitten kuuntelin. Se oli aitoa kohtaamista. Justiinsa juttelin äidin kanssa taas, meillä voi olla useamman viikon tauko.
Kesää odotellaan kaikki. Sitä kaipuuta minä ainakin tunnen tuntevani. 🌱
Arvatkaa mitä, kun olin töissä tässä pari päivää sitten viimeksi niin sieltä en löytänyt radiosta muutakun klassisen kanavan. Se oli mukavan rauhoittavaa musiikkia, täytyy myöntää. Sieltä alkoikin sitten jumalanpalveluksiin klo 10. Mielestäni miellyttäviä virsiä aurinkomme ylös nousi, ja muita kevääseen liittyviä lauluja. 🌱 kokoon tulkaa taivaan linnut...
Olen tyytyväinen kun ikkunasta on näkynyt nyt oravia ja eilen näin punarinnan ja mustarastaan. Linnut palaavat. Ja kohta varmaan alkaa olla myös oravan poikasia. Se olis kiva