Itse en jaksaisi nähdä enää ketään ihmistä. Silti tapaan ihmisiä, vaikka tunnen että se kuluttaa minun voimavarojani.
On tämä vaan niin vaikeaa, kun päässä koko ajan im-ajatuksia. Yritän taistella jatkuvasti oman elämäni puolesta.
Kun tapaan tuttuja, niin heti kun he ovat lähteneet niin minut valtaa hirveä itsemurhavietti. Tiedän että se on vain masennusta, mutta en tiedä mitä tekisin sen asian kanssa että tapaanko enää ihmisiä.
Jos vain alkaisin erakoitumaan? Olisiko se elämää enää?
Minun on pakko käyttää Temestaa, että jaksan elää. Pakko vain sinnitellä päivästä toiseen. Pakko elää, vaikka ajatukset pyörivät itsemurhassa.
Minulla on kyllä injektio lääkityskin joka tasoittaa mieltä, mutta minkä takia koko ajan mietin itsemurhaa. Eikö maailmassa ole muutenkin jo tarpeeksi kuolemaa ja sitten vielä aivot jankuttavat että tapa itsesi. Mikä ihmeen maailma tämä on? Mikä kumma siinä on että aivot haluaisivat tuhota itsensä? Johtuuko se sitten menneisyydestäni vai masennuksesta vai mistä.
Kun kuitenkin elämä on sitä että yritetään vältellä itsemurhaa. Mutta minkä takia tänne synnytään, jos elämä on tällaista? Ja jos maailma on tällainen? Minkä ihmeen takia täytyy kärsiä niin suunnattomasti? Sitten vielä on ihmisiä jotka hylkäävät ja on ihmisiä jotka eivät ymmärrä masennusta.
Tajuan että maailmassa on nyt tuo korona ja varmaan ihmettelette että minkä takia jauhan masennuksesta. Mutta voin sanoa, että masennus voi olla vaarallisempi ihmiselle kuin korona. Siis tällainen masennus, että koko ajan hautoo itsemurhaa. Kun luulen että minun aivojen kemiassa on jokin sellainen elementti joka näitä ajatuksia aiheuttaa.
En vain ymmärrä että minkä takia sitten elämää pitäisi elää kuin munkki? Jos kerran elämä on pelkkää kärsimystä, niin miksei sitä voisi yrittää alkoholilla tai huumeilla, edes vähäksi aikaa saada helpommaksi?
Minkä takia alkoholiakin pidetään niin pahana asiana? Tai ymmärrän sen kyllä että alkoholi voi pistää pään niin sekaisin että sen vaikutuksesta tekee itsemurhan, mutta mitä jos ilman alkoholiakin koko ajan pohtii sitä? Tiedän omalta kohdaltani sen että jos joisin alkoholia, niin luultavasti tekisin sen vaikutuksen alaisena itsemurhan. Sen takia en juo, mutta toisaalta elämä tuntuu silti välillä täydeltä helvetiltä. Toki välillä voi olla hetkiä että on vähän helpompaa, mutta en kohta enää itsekään ymmärrä että miten jaksan tätä kaikkea.
Miten jaksan elää tällaisessa maailmassa? Tällaista elämää, jossa on henkisiä ja fyysisiä kipuja. Ja kun ei haluaisi tavata enää ikinä ketään. Kun ei vain jaksaisi, enää tavata kavereita tai perheen jäseniä. Kun haluaisi eristäytyä koko maailmasta ja elää vain oman pään sisällä.
Helvetti kun pitääkin olla vaikeaa. Ei tässä muu auta kuin käyttää Temestaa...