Kiitos Etsijä viestistäsi. Se lohdutti. Nyt tosiaan onkin aika lohduton olo psykologilla käynnin jälkeen.
Mun on kohta luovutettava ja otettava se sairasloma vastaan. Olen itse toipumiseni esteenä. Kaikki vääristyneet ajatusmallini yrittävät pidellä mua tässä tilanteessa. Miksen vaan voi luovuttaa ja ottaa vastaan apua? Miksi pitää aina selvitä yksin?
Oon niin täynnä vihaa ja katkeruutta. Vihaan tätä sairautta, mutta en myöskään olisi minä ilman sitä. Kaikki on niin väärin ja epäreilua. Oon tehnyt niin paljon töitä ja maksanut kovan hinnan tän sairauden takia, että olen päässyt tähän tilanteeseen elämässä ja nyt kaikki murenee...
Lastensuojelun kautta yritetään nyt saada meille perhetyöntekijä avuksi. Mies kuitenkin jää lomalle kolmen viikon päästä, tuskin ehtii apu siis. Sen jälkeen ei ole tarvetta. Ja psykologi sanoi, että ei tosiaankaan olla kärkipäässä jonossa, mutta yrittää saada mulle jotain apua tänne.
Uusi lääkäri on tullut taloon, mutta sain ajan vasta heinäkuun lopulle. Edelleen ohje on, että päivystykseen pitää mennä. Sairaslomalle joudun sitten viimeistään heinäkuun lopussa, jos en mene sinne päivystykseen hakemaan aikaisemmin. Onhan mulla sairaslomaa tämäkin viikko kun sielä päivystyksestä kirjoittivat, mutta töihin oon tänäänkin menossa... tyhmä ku tyhmä