Minä haaveilen paremmasta elämästä.
Olen vaan miettinyt että minkä takia esim. mitkään lievät huumeet ole sallittuja. Ja tarkoitan nyt sitä että jos ihmisen elämä on pelkkää kärsimystä koko ajan, niin minkä takia yhteiskunta ei voi lievittää heidän tuskaansa?
Ajattelen myös itseäni: Jos kerran elämäni tulee olemaan tällaista hamaan loppuun saakka, niin minkä takia en sitten polttaisi pilveä tai muuta vastaavaa? Ja minkä takia yhteiskunta ei salli sitä?
Tiedän että alkoholi ei ainakaan lievitä tätä tuskaa. Päin vastoin.
Musta tuntuu vain siltä että kaikki päivät on vain tätä samaa taaperrusta. Kävelen vain katuja pitkin ja juoksen karkuun kuolemaa tai jotain vastaavaa. Tuntuu vaan niin pirun toivottomalta ja tylsältä tämä elämä. Kun kaikki päivät on samanlaisia. Tässä varmaan sitten mitataan joku kestävyys, että kuinka paljon ihminen kestää tätä. Toistaiseksi kestän.
Toistaiseksi olen kestänyt tätä maailman kovaa koulua. Täällä täytyy elää kurinalaisesti kuin sotilas. Ja ei saa tehdä yhtään virheitä, sillä maailma ja elämä ei salli yhtäkään harha-askelta. Ja sen takia tämä maailma on niin julmetun kova paikka. Kaikki virheet kostautuu. Tämän karun totuuden olen oppinut elämässä kantapään kautta....