Täällä myös yksi, joka sairastaa vaikeaa masennusta. Alkuvuodesta asti kärsin ahdistuksesta ja alussa sain lieviä paniikkikohtauksia kotona. Nyt toukokuussa ahdistus kasvoi niin pahaksi, että irtisanouduin mun kesätyöstä (jossa ehdin olla vaan reilun viikon), samana päivänä yritin itsemurhaa lääkkeillä. Muistikuvia ei pahemmin oo sairaalaan joutumisesta, muuta kuin että ensihoitajat juottivat mulle lääkehiiltä ja pillit päällä lähin sairaalaan (avopuoliso löysi mut kotoo lääkehuuruissa, lääkkeet oli ehtiny ehkä noin tunnin vaikuttaa). Vanhemmat olivat käyneet mua katsomassa, mutta en muista siitä mitään. Jos puoliso olisi tullut tunnin myöhemmin, olisin todennäköisesti vaipunut lääkekoomaan.
Sairaalasta pääsin kotiin ja muutama päivä sen jälkeen menin psykiatriselle osastolle viikoksi. Olisivat pitäneet mua siellä pidempään, mutta mua ahdisti se ympäristö niin paljon, että vaadin pääsyä avohoitoon ja kotiin. Tapahtuneista on kohta kuukausi ja vointi on vähän patempi, mutta itsemurha-ajatukset pyörii edelleen mielessä. Tiedän, etten oo kokonaan vielä terve ja toipuminen vie oman aikansa, mutta elämä tuntuu silti merkityksettömältä. 🙁