Moi. Eka viestini täällä.
Tulin tänne avautumaan koska mulla ei oo ketään kenen kanssa puhua.
Mulla ollut jo pitkään masennusta ja ahdistuneisuutta (tosin mulla ei oo mitään diagnoosia), mutta siis olen jo aikoja sitten luovuttanut koko elämäni suhteen.
Mun elämä on täysin tyhjää ja merkityksetöntä, tuntuu ettei mulla oo mitään "arvoa" tässä maailmassa (vai miten se sanotaankaan). Siis mun elämä on ollu jo pitkään lähinnä tämmöstä: "anteeks että oon olemassa". (Tai mikä elämä, kun eihän mulla ees oo semmosta)
Eilen mun ainoa ns. kaveri hylkäs mut koska sitä ei jostain syystä kiinnostanut enää mun seura. Jäin aivan yksin. Olinki jo pitkään ajatellu, ettei sitä kiinnosta enää, ja oikeessahan mä olin. Siit lähtien ku aloin ajattelemaan niin, nii mul on ollu kauhee ahdistustila päällä. Eilen sit "tähtihetkellä" (eli kun se sitten hylkäs mut) nii mun ahdistuneisuus vaan voimistui ja en meinannu kestää mun oloa. Miettisin kokoajan että millon mun olo paranee, mitä mun pitää tehä yms. Tän takia en saanu nukuttua kun 1,5h viime yönä, 3h toissayönä jne.
Hyvä, että pääsen edes sängystä ylös ja en oo myöskään poistunu kotoota 5 päivään, koska mun olo on niin kauhee kokoajan etten pysty käymään ees kaupassa, ellei oo ihan pakko.
Sit mul on kans semmonen olo, että kaikki muut ihmiset on mua ns. ylempänä ja mä en oo mitään verrattuna muihin.
En oo siis käyny lääkärissä enkä missään muuallakaan.
Pahoittelut jos tää teksti oli vähän sekava, mutta kuitenkin tässä tais tulla kaikki "perustiedot". Kiitos jos jaksoit lukea.