Olin tänään koulussa. Elämä tuntuu kyllä haastavalta, kun mielenterveys välillä järkkyy. Kun vain saisi paremman keskittymiskyvyn ja rinta kivut pois, niin elämä olisi ehkä onnellista. Jos se nyt koskaan sitä on. Olihan mulla onnellisia jaksoja tossa parinkympin alussa. Mulla vaan välillä noita näköharhoja, mutta kyllä tajuan sen että ne on vain harhoja.
Tää maailma on kyllä aika kummallinen paikka, kun tavallaan kaikki on täällä yksin, mutta sitten ei olekaan. Siis että kuitenkin pitää kuulua porukkaan, mutta toisaalta ollaan yksin. Jotenkin tämä maailma tuntuu niin hirveän ristiriitaiselta, kun itseään ei saa vahingoittaa, mutta silti kaikki häviävät tältä pallolta. Ja sitten se Jumala asia, että onko sitä Jumalaa sitten vai ei ja miksei Jumala (jos hän on olemassa) tuo ilmi itseään paremmin.
Ja sitten kaikki ihmissuhteet, että miltä se rakkaus sitten tuntuu ja miten pitäisi käyttäytyä porukassa ja ns. rakkaan seurassa? Ja mikä tämän elämän perimmäinen tarkoitus on että onko siinä nyt järkeä että me vaan löhöillään täällä telluksella?
Vai pitäisikö tehdä vaan töitä ja opiskella vaikka niska limassa ja mielenterveyden särkymisen uhalla. Ja onko sillä loppujen lopuksi merkitystä että miten täältä lähtee? Ja onko im raukkamainen teko?
Ja mikä on ihminen: onko hän eläin vai jotain suurempaa? Ja mitä sitten on kuoleman jälkeen?
Aivan liikaa kysymyksiä ja liian vähän vastauksia...😐