masentuneet ja paniikkihäiriöiset

masentuneet ja paniikkihäiriöiset

Käyttäjä katinka3 aloittanut aikaan 19.08.2013 klo 21:18 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä katinka3 kirjoittanut 19.08.2013 klo 21:18

Hei. Haluan heittää kehiin ajatuksia missä itse pyöriskelen. Eli jos otsikon mukaiset henkilöt eivät ole saaneet apua lääkkeistä, tai ovat mutta se ei tyydytä.
Ottakaa selvää googlemattalla voisiko kohdallanne olla kyse kilpirauhasen vajaatoiminnasta tai lisämunuaisen uuoumisesta tai muista hormoonitoiminnan häiriöistä. Itselläni on ollut kilpirauhasen vajaatoiminta lääkityksellä toiminnassa n.15v. mutta pitkäaikaisen stressin ja raskaiden elämänkokemusten myötä, mitkä olen kohdannut viimesien 2:n vuoden aikana olen itse itselleni diagnosoinut lisämunuaisen uupumuksen miukä on johdannaista burnoutista ja pitkäaikaisesta stressistä. En jaksa kirjoittaa koko tarinaa mutta teistä voimakkaimmat jaksatte ehkä googlata ja hakea tietoa ja tehdä omat päätelmänne omalla kohdallanne.
Paniikkihäiriössä nimenomaan tuo lisämunuaisen uupumus, ehkä myös vajaatoiminta (ovat eri asia) voivat olla oleellisia.
Näissä asioissa lääkäri ei näe kaikkea joten voimia teille jaksamiseen tutustua noihin asioihin ja SITÄ KAUTTA MIETTIÄ VOISIKO SE JONKUN KOHDALLA OSUA OIKEAAN.