masennus ja huono itsetunto
Moi!
Minulla on pitkään ollut tarve purkaa tuntojani,tämä vaikutti hyvältä paikalta siihen kun en osaa näistä läheisilleni kertoa. Olen 25 vuotias mies tai aika poikaseksi itseni tunnen kun en oikeen omillanikaan pärjää.
Olen tuntenut itseni huonoksi ja riittämättömäksi melkein lapsesta saakka. Olen ollut myös aina hieman alakuloinen. Yläasteella aloin käyttää kannabista päivittäin. Uskon että huonon itsetuntoni takia aloin käyttämään sitä, siitä tuli ikään kuin paras ystäväni. MInusta tuli entistäkin sisäänpäin suuntautuneempi ja elelin omissa maailmoissani. Välillä minulla saattoi olla taukoa puolikin vuotta mutta aloitin aina uudelleen. Kesällä 2009 menin armeijaan, hyvin mielin joskin tuolloin olin kahden vuoden ajan käyttänyt kannabista päivittäin. Niinhän siinä kävi että sairastuin psykoosiin ja keskeytin armeijan, Tämän jälkeen olin vuoden sängyn pohjalla masentuneena.
Lopetin käytön ja kävin myöhemmin armeijan loppuun. Sitten seurasi taas kannabista pari vuotta ja nyt olen ollut kuukauden ilman ja tuntuu etten kaipaa sitä kun aniharvoin.Mutta aion pysytellä ilman koska minulla se aiheuttaa mielen pahoinvointia sitten lopulta.Nyt olen työtön ja minusta tuntuu etten ole hyvä missään. Pelkään tulevaisuutta. Unelmoisin että jonain päivänä minulla olisi oma perhe ja lapsia ja että olisin hyvä isä.Mutta koen että tämä ei toteudu enkä ehkä ainsaitsekkaan.