Lupa olla jaksamatta
Kerron tässä nyt lyhyesti tarinani. On pakko kirjoittaa ”jollekin”
Kävi lopulta niin, että ”se joka aina jaksaa, pystyy, tekee, menee, touhottaa”, ei enää jaksanut. Tuli loppu. Oli ihan viime hetket että sain itse itseni lääkäriin eilen.
Tuli sairaslomaa alkuun 2 viikkoa. Masennuslääkkeet ja rauhottavat. Lääkkeet on ollu mulle aina iso mörkö. Nyt tajusin, ettei vaihtoehtoja enää ole.
Ensi viikolla juttelemaan psykiatriselle hoitajalle.
Olo on epätodellinen, tyhjä, silti vähän rauhallinen, koska vihdoinkin mulla on lupa olla jaksamatta. Lupa myöntää että mä en päjrää yksin, en jaksa hoitaa kaikkea yksin.
Täydellinen pysähdys.
Avioero viime syksynä.
Mä muutin lasten kanssa pois. Pojat on nyt viikko/viikko. Välit exään tietenkin meni. Samoin mun äitiin ja siskoihin, jotka oli ne tärkeimmät mulle mutta ne ei hyväksynyt mun ratkaisua.
Sitten oli vaikka mitä sekoilua ja treffailua joulu/tammikuussa.
Helmikuussa muutin yhteen yhden miehen kanssa. Sitähn kesti kokonainen 1 kuukausi, kun jätkä hävis. Kävi ilmi että oli edelleen naimisissa ja sen lisäksi majaili ex ex vaimonsa luona.
Minä maksoin yhteisen kodin vuokran ja ihan kaiken muun.
Nyt jäinkin sitten isoon ja kalliiseen taloon yksin lasten kanssa.
Joudun taas muuttamaan. En yhtään tiedä minne. Voimat on lopullisen loppu hoitamaan yhtään asiaa. Päätöksen teko minkään suhteen ei onnistu.
Tavallaan kai pakenin töihin asioita ja tein aivan hulluna töitä. Vikan kolmen viikon aikana 150 tuntia. Otin kaikki vuorot mitä tarjottiin.
Uin, lenkkeilin, pyöräilin… ihan hullua.
Olen itse aika vaativaa hoittyötä tekevä ihminen, 32vuotias. Valmistuin viime syksynä. Viimeisen vuoden sisään olen opiskellut ja tehnyt töitä 24/7. Siinä samalla yrittäen olla super äiti ja ihminen.
On aivan järkyttävää myöntää, että minä olen nyt se, joka tarvitsee apua.☹️