Olen 11 vuotta taistellut masennusta vastaan, mutta en enään nää syytä siihen.
Oon elämässäni saanut oman osani kuraa niskaani, ja rehellisesti, en kestä enään.
Selitän nopeasti hiukan, niin joku, ehkä ymmärtää mun syyni olla masentunut.
Ala-asteella seksuaalisesti hyväksikäytetty, koko ylä-aste suljetulla osastolla, ”ystävät” kääntäneet selkänsä ja levittäneet hirveitä valheita netissä, lukiossa koulukiusattu, työttömyys ja nyt kouluun sisään päässeenä, syrjäytyminen, rahaongelmat, karmea koulumenestys ja uusiutunut syömishäiriö sekä viiltely.
Hitsi, kuulostaa masentavalta.
Oikeastaan, en pidä itseäni masentuneena vaan, että olisin lopulta tajunnut, ettei tässä ikinä ollutkaan järkeä. Rukoilen kuolemaa päivittäin.
+ joku hyvä sydämminen, varmaankin nyt ehdottaisi, että puhuisin jollekulle. Kentie perheelle? Ei, valitettavasti hekin luopuneet jo VUOSIA sitten toivosta ja todenneet, että jos tapan itseni, niin siinähän tapan.
Miten olisi sitten ammattiapu? Noh… sitäkin kyllä kokeiltu (kuten mainitsin aikaisemmin osastot), mutta en enään jaksa mennä kuulemaan sitä, kuinka asiat vielä paranevat. Eivät parane.
Ah! Melkein unohdin. Tässä muutama diagnoosi, jotka olen saanut. (Tiedä sitten niistä…)
Vakava masennus, Anoreksia, Autusmi, Dissosiatiivinen identiteettihäiriö, Psykoosi, Epäsosiaalinen persoonallisuus jne.
En edes muista kaikkia…. Noh, ei sillä väliä.
Lopetan tän tähän nyt… Kiitos kun sain jakaa <3