Lokakuu 2020

Lokakuu 2020

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.10.2020 klo 12:36 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.10.2020 klo 12:36

Syksy tuntuu pimeältä ja masentavalta vuodenajalta, tämä sopii melankolisuuteen taipuvaiseen mielentilaani, joka nauttii sateisista ja tuulisista syyspäivistä. Tuntuu kuin olisin taas elossa, ja elämääni ylläpitävät voimat kukoistaisivat. Tämä masentava ja melankolinen aika jatkuu ja jatkuu loputtomiin tuntuvan ajan. Ehkä saamme lunta talvella, tai sitten emme saisi lunta vain syksy jatkuu.

Käyttäjä kirjoittanut 18.10.2020 klo 10:52

Minulla alkoi kuukautiset 16.10 ja 20.10 on gynegologi, en tiedä mitä sille tekisin.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 18.10.2020 klo 14:57

No niin. Siitä veljeni kanssa kierrätyskeskuksessa käynnistä tuli kompromissi. En saanut senkkiä vietyä sinne, veljeni ei ruvennut kantamaan. Ehkä sen saisi muuton yhteydessä jätettyä kierrätyskeskukseen, tai sitten pidän sen vain itse. Ihan hyvä se on, vaikka vähän hankala käyttää. Sitä pitäisi korjata vähän.

Käyttäjä kirjoittanut 19.10.2020 klo 07:11

Kirjoitin asunto hakemukseni uudestaan, haen yhtä suurta asuntoa kuin minulla jo on, mutta toisesta paikasta. Asunto on mielestäni pohjapiirustuksen mukaan vain parempi kuin nykyiseni. Siitä on kunnollinen eteinen, ja kaappitilaa riittävästi. Se sijaitsee hieman syrjässä, mutta niin sijaitsee nykyinen asuntonikin. Toivottavasti nyt pääsisin sinne asumaan.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 20.10.2020 klo 07:49

Soitin gynegologille, koska kuukautiseni eivät ole menneet ohitse vielä, ja tänään on aika. Sain luvan tulla siitä huolimatta. 😀👍

Tänään en mene kouluun. Ja ehkä soitan edunvalvontaan, ehkä en soita vielä. 👍

Käyttäjä kirjoittanut 21.10.2020 klo 07:09

Olipa kamala gynegologilla käynti eilen, kotiin päästyäni otin päikkärit.

Tänään kouluun. Siellä on taas katso kirjasta vastaukset tehtäviä. Vastuuopettajani ottaa yhteyttä mahdollisiin seuraaviin työharjoittelupaikkoihini. Tarkoitus olisi mennä työharjoitteluun vielä.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 23.10.2020 klo 14:00

Tänään koulussa tein työharjoittelu hakemuksen, ja lähetin sen opettajan avustuksella. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 24.10.2020 klo 09:38

Saa nähdä miten käy vuokra-asunto hakemuksen kanssa. Jotenkin alkoi tuntua siltä etten ole valmis synnyttämään eteistä fyysisesti, vaikka eteinen olisikin kiva olla olemassa. 😁👍

Aurinko on tullut esiin pilvien takaa ulkona. On kiva syys-auringon paiste. Mukavaa viikonloppua kaikille. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 25.10.2020 klo 10:30

Tänään pitää siirtää kelloja taaksepäin.

Käyttäjä kirjoittanut 26.10.2020 klo 08:11

Tänään taas kouluun. Koulutehtävät pitää suorittaa kirjallisesti, katsomalla koulussa olevista kirjoista vastaukset. Olen saanut 2 tehtävää tehtyä viimeviikolla, niissä on paljon kysymyksiä.

Käyttäjä kirjoittanut 28.10.2020 klo 08:07

Tänään hoidan kyetessäni kotiasioitani. Minulla on vapaa päivä koulusta.