Lokakuu 2020

Lokakuu 2020

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.10.2020 klo 12:36 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.10.2020 klo 12:36

Syksy tuntuu pimeältä ja masentavalta vuodenajalta, tämä sopii melankolisuuteen taipuvaiseen mielentilaani, joka nauttii sateisista ja tuulisista syyspäivistä. Tuntuu kuin olisin taas elossa, ja elämääni ylläpitävät voimat kukoistaisivat. Tämä masentava ja melankolinen aika jatkuu ja jatkuu loputtomiin tuntuvan ajan. Ehkä saamme lunta talvella, tai sitten emme saisi lunta vain syksy jatkuu.

Käyttäjä kirjoittanut 04.10.2020 klo 13:44

Vietän viikonloppua kotona. Ulkona tuulee ja sataa vettä. Olen odotellut puhelinsoittoa, jota ei vain kuulu. Pitäisi laittaa ruokaa itsellensä, ja siivota kotiansa, ja viedä roskat ulos.

Ensi viikolla pitäisi asiat järjestyä, ja saada rauha asioidenhoidolta. Minulla pitäisi olla kaikki hyvin ja huomioni vapaa keskittymään muihin asioihin.

Mietin tarvitsenko mitään, vai onko minulla kaikkea jo ennestään.

Käyttäjä kirjoittanut 06.10.2020 klo 07:49

Lopetin tupakoimisen eilen. Ja sain stumppaa tähän- kirjan työstäni.

Kamala tämä tunne " Sinä olet kirjoittanut tänne aikaisemmin..."

Käyttäjä kirjoittanut 06.10.2020 klo 18:26

Tänään oli vaikeata keskittyä työhön. Kotiin tullessani kävin kaupassa, mutta en muistanut ostaa jugurttia, mietin voinko mennä kauppaan vielä.

Soitin ystävälleni ja sain kuulla että hänen veljensä on hakenut opiskelupaikkaa, mutta ei ole saanut. Kuuleman mukaan hänet jätetään jonon hännille.

Käyttäjä kirjoittanut 07.10.2020 klo 08:51

Uusi aurinkoinen päivä. Toivottavasti koko päivän ajan. Enää 3 työpäivää ja sitten loma. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 07.10.2020 klo 19:13

Kävin saunassa. Ostin tänään tupakkaa.

Käyttäjä kirjoittanut 08.10.2020 klo 07:14

Laitoin hakemuksen vireille uuteen asuntoon. Saa nähdä tuleeko siitä mitään. Ainakin olen hakenut. Mieleeni tulee väkisinkin että tuo muutos voisi olla kohtalokasta minulle. Joutuisin taas uusien ihmisten kanssa tekemisiin. Ja koulu olisi lähempänä, voisin kävellä kouluun joka aamu. Hain vain toiseen kerrokseen, joten voi olla etten pääse sinne, ja pieneen kaksioon. Joka on vähän kalliimpi kuin yksiö, joka on samaa koko luokkaa.

Käyttäjä Nótt kirjoittanut 08.10.2020 klo 14:05

Minulla alkoi heti otsikon luettuani soimaan päässä ysäriklassikko Hausmyllyn Ikävä lokakuu. 😁

Hyvää jatkoa sinulle, Pikemiten! Toivottavasti asuntohakemus tärppää.

Käyttäjä kirjoittanut 09.10.2020 klo 17:33

Työharjoittelu on mennyt onnistuneesti päätökseen. Ja syysloma alkanut onnistuneesti. Kävin lataamassa bussilippuni, ja huomasin taas kerran että säästän paljon kuin lataan pitemmällä aikavälillä.

Käyttäjä kirjoittanut 10.10.2020 klo 11:26

Sain eilen ystävältäni sähkötupakan, jota nyt käytän. Käyn silti ulkona tupakalla.

Käyttäjä kirjoittanut 13.10.2020 klo 08:18

Loma; olen keksinyt tekemistä.

Pitäisi vielä siivota. Minä otin yhteyttä lähihoitajaan joka tulee torstaina aamupäivällä käymään, että saisin viimeistään silloin siivottua.

Käyttäjä kirjoittanut 14.10.2020 klo 09:44

Kävin kierrätyskeskuksessa ostamassa kalusteita. Nyt pitää vielä keksiä mistä luopuisin. Luopuminen on hankalaa ja pitää järjestellä tuotteita. Heittää turhat pois.

Käyttäjä kirjoittanut 16.10.2020 klo 06:51

Olen kerännyt tuotteita muovikasseihin jotka vien kirrätyskeskukseen kunhan kerkiän, ja saan kyydin. Muuten en ole saanut vielä huonekaluja vapaaksi tavaroista, joten tekemistä riittää. 😁 Pitää ostaa vielä yksi pystyhylly johon voin laittaa kirjapitoni.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 16.10.2020 klo 09:48

Soitin veljelleni, ja kysyin lähteekö hän kanssani kierrätyskeskukseen viikonloppuna, koska tarvitsee olla pakettiauto, jolla voi kalusteita kuljettaa. Hän lupasi vastata illalla. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 17.10.2020 klo 13:39

Olen pessyt pyykkiä ja pakannut tavaraa jotka menevät nyt kierrätyskeskukseen, veljelläni ei ole paljoa aikaa, mutta hän lupasi viedä ne. En varmaan voi olettaa että hänellä olisi aikaa tuoda mitään asunnolleni.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 18.10.2020 klo 10:23

Sovin veljeni kanssa että käymme kierrätyskeskuksessa ja viemme huonekaluja ja muuta, sekä ostan huonekalun ja tuomme ne minun luokse, ettei tarvitse erikseen käydä ostamassa huonekaluja. Minun tarvitsisi ostaa korkea kapea hylly, puuhyllyillä makuuhuoneeseen, johon voisin laittaa tavaraa. tulee mieleeni että vitriisi voisi olla hyvä, mutta kirjahyllykin käy.