liikaa paineita

liikaa paineita

Käyttäjä hipsukka aloittanut aikaan 03.12.2007 klo 17:48 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä hipsukka kirjoittanut 03.12.2007 klo 17:48

Joulukin alkaa lähestyä pikkuhiljaa ja minua alkaa stressaamaan vaan enemmän, varsinkin kun ei ole rahaa.
Olen vuoden ollut työttömänä ja sairastuin masennukseen…nyt ei millään löydä pääsyä pois tästä ahdigosta. Mulla on kaksi ylä-aste ikäistä lasta, yritän heille olla äiti joka tukee ja kasvattaa parhaansa mukaan. Suurin huoleni on raha ja ei ole töitä…eikä kyllä ystäviäkään.
Olen niin himputin väsynyt kaikkeen tavallisiin kotiaskereihin, kun joka päivä alkaa muistuttamaan samanlaista…en saa itsestäni irti edes sen verran et menisin ulos kävelylle. Tää vuosi on ollut todellakin rankkaa kaikin puolin, tietysti saan olla tyytyväinen että olen tähänkin päivään jotenkin jaksanut….silti vaan toivosi et saisin jotain mielekästä tekemistä ja sen ohella hieman enemmän rahaa, ettei aina tarvitsisi ajatella mitä kaupasta ostat. Taitaa tulla kurja joulu…..☹️☹️😭😭😭😭

Käyttäjä kameli24 kirjoittanut 06.12.2007 klo 18:01

veljeni ex vaimo haki muutama vuosi sitten rahaa spr:ltä.
Siellä on myös kotimaan avustus toimintaa eli voit hakea sieltä rahaa itsellesi jouluksi.
Kysy lisää sieltä.
Hänen hakemuksensa hyväksyttiin joskaan minusta se ei ollut hänen kohdalla oikein.
Hän sai sossun kautta rivarin asunnoksi sekä kaikki hyvät tuet sekä lapsilisät.
Ilmeisesti sinulla ei ole yhtä hyvin asiat.
Minusta kuitenkin tuntuu että lapset välittävät sinusta aivan yhtä paljon vaikka olisitkin väsynyt ja et pystyisikään muistamaan heitä paljon jouluna.
Tärkeäähän on yhteinen hetki ja se että saatte olla yhdessä koolla.