Liian paha olla juuri nyt!

Liian paha olla juuri nyt!

Käyttäjä hukassa123 aloittanut aikaan 21.01.2014 klo 22:42 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä hukassa123 kirjoittanut 21.01.2014 klo 22:42

Miten näistä akuuteista pahan olon hetkistä pääsee yli?? Mulla on pienet lapset kotona ja kaikkea, pakko kestää jotenkin järjissään. En kestä enää! Pitäisi nukkua vaan en osaa. On niin paha olla ja pelkään seuraavaa aamua.

Käyttäjä Perhosorkidea kirjoittanut 22.01.2014 klo 11:24

Pahoittelut pahasta olostasi. Täällä kanssa yksi äiti ihminen joka kärsii ahdistuksesta.Elämä on vain jonkunlaista selviytymistä päivästä toiseen. odottelen kovasti josko lääkitys alkaisi autttaa. Onko sinulla lääkitystä? Minulla ahdistukseen hiukan auttaa jos saan itkettyä, mutta ei se tietysti aina auta sekään. Pelkään että miten jaksan elää, lasten takia olisi pakko. Olen niin katkera ja vihainen itselleni tästä sairaudesta. Pelkään että en parane koskaan, en pysty toteuttamaan unelmiani, olen vain tälläinen ihmisen raato joka täällä yrittää selviytyä päivästä toiseen😭

Käyttäjä repukka kirjoittanut 22.01.2014 klo 12:50

Tuttua, vaikka mun lapset onkin jo aika isoja. Yksi jo aikuinen. Saatko mitään apua? Onko lääkitystä? Pääsetkö mihinkään juttelemaan tilanteestasi? Koska lapsesti ovat pieniä, sulla voisi olla mahdollisuus saada jopa kotiapua. Mä sain silloin, kun lapset olivat pieniä. Lastensuojelun kautta tuli kotipalvelun perhetyöntekijä, kun mies asui viikot muualla opiskeluaikana. Joku sosiaalityöntekijä voisi osata neuvoa. Kannattaa ehdottomasti hakea apua. Voimia sinulle arkeen!