Lemmikin vaikeudet

Lemmikin vaikeudet

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 10.04.2020 klo 04:57 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 10.04.2020 klo 04:57

Minulla on kissa, joka on melkein 10 vuotias. Se on leikattu naaras kissa, eikä tee pentuja, ja on siveä. Sillä on vaikeutena peilikuvansa, jota se katselaa peilistäni, ja tassullansa raapii. Sillä on myös tapana koetella ilmaa kasvojeni kohdalta kuin haluaa huomiota, josta seurauksena taidan olla kissani peilikuva. Kaikki minuun kohdistuneet kuvitelmat ja luulot vaikuttavat lemmikkiini, ja päinvastoin, kaikki lemmikkiini kohdistuneet kuvitelmat ja luulot vaikuttavat minuun kuin olisimme ihmeen sama henkilö. Pikemiten lemmikki.

Käyttäjä kirjoittanut 10.04.2020 klo 12:37

Hei ja mie olen maanvaivan kissa. Meitä on kolme mutta vain mie osaan kirjoittaa. Mie tulin tänne löytökodin kautta ja nuo kaksi muuta on vaan tullut jostain. Meilläkin on tapana aamusn hönkiä emännän naamalle kun se nukkuu siksi, että se tajuaisi nousta antamaan aamiaista. Luoja meitä varjelkoon olemasta maanvaivan kanssa sama henkilö. Emme satavarmasti sitä olen. En miekään ainakaan ole, noista kahdesta en olekaan satavarma. En niistä niin välitä ees. Meitä suuresti nyt häiritsee, kun emäntä on kaiket päivät kotona eikä täällä ole omaa rauhaa ollenkaan. Me olemme tulossa hulluksi tämän koronan vuoksi. Miksei järjestetä kissojen chat-kahvilaa? Meillä on tässä perheessä koiriakin, net ei ossaa kirjoittaa. Yksi ossaa laskea, se järjestää herne-maissi-paprikoita jonoon ja laskee montako niitä on muttei syö. Enkä miekään syö, koska ne pahoja, silti niitä joka päivä tarjotaaan.

Käyttäjä kirjoittanut 10.04.2020 klo 15:11

Illan tullen meillä leikitään nukkumaan menoa. Se tapahtuu kuin olisimme hieman erimieltä siitä onko nyt oikeanlainen ajankohta käydä nukkumaan. Ja aamulla heräämme kohta auringonnousun aikoihin, kuin olisimme erimieltä valveillaolo ajoistamme.

Käyttäjä kirjoittanut 11.04.2020 klo 09:20

Kissa haluaa milloin parvekkeelle, milloin rappukäytävään, pääasiallisesti katsomaan onko ihmiset ja lemmikit liikkeellä.

Käyttäjä kirjoittanut 11.04.2020 klo 10:02

Välillä kuin lähden ulos, kissani haluaa livahtaa rappukäytävään, sitten menee aikaa ottaa kissa kiinni, siinä pyöritään ja huidotaan ja heilutaan ja huudellaan, ennenkuin kissa antaa ottaa itsensä kiinni ja laittaa ovesta sisäpuolelle, sekä  toisinaan kissa menee sitten kiltisti itsekseen sisään. Aina en pääse tilanteesta hermostumatta kissalle, ja huutamatta kissalle. Joskus se kaduttaa minua, varsinkin jos astun kissan päälle, kuin kissa pyörii jaloissani. 😸

Käyttäjä kirjoittanut 11.04.2020 klo 12:18

Kissa hermostuksissansa leikkii. Kissa juoksentelee ympäriinsä, ja naukuu. Kissa lepää välillä, ja lähtee taas liikkeelle, ja naukuu, kuin juttelisi jonkun kissan kanssa.  😺😸😹

Käyttäjä kirjoittanut 16.04.2020 klo 16:36

Kissani suhtautumisessa ruokaan on toivomisen varaa, hän voisi syödä paljon enemmän, kuin nyt syö, mutta hän voisi myös kunnioittaa ruokaa enemmän. 😻😸

Tähän asti olen kokenut kovia sen tähden ettei kissani syö kunnolla, koska ruoka ei ole hänelle maistunut kunnolla. Tähän pitäisi saada päätös. 😸😻

Käyttäjä kirjoittanut 21.04.2020 klo 07:35

Kissani tuntuu saavan jotain kiksiä siitä etten saa nukuttua kissani pitämän möykän tähden, kuin se illalla aloittaa raapimalla parvekkeen ovea ja naukumalla, menee olohuoneeseen ja raapii peiliä ja naukuu, juoksee makuualkovin läpi ja painelee parvekkeenovelle, aloittaa alusta.