leikkaus tulossa,jännittää!!
Ajattelinpa kirjoittaa vähäsen tänne josko se minua auttaisi. Olen menossa leikkaukseen, ja kaikki on niin jännittävää ja kiehtovaa.olen saanut jo lääkärin vastaanotolle ajankin..missä selviää lisää tästä minun sinus pilonadalis tai joku leikkauksesta.tahtoisin sen nukutuksella, koska se minua jännittää ihan kamalasti sen neulan pistäminen selkään.se minua ahdistaa, että pystynkö rentoutumaan sen piikin pistämisen ajaksi..ja sekin ahdistaa minua, että sattuuko sen neulan pistmäminen kamalasti.olen hyvin kipuherkkä.ja älähdän pienimmästäkin pistoksesta, kuten verikokeen ottaminenkin sattu ihan kamalasti.joillain on vain matalampi kipukynnys kai..mutta leikkaukseen tahdon mennä, jotta tulisin terveeksi.olen jopa saanut pienen muotoisia paniikkikohtauksiakin sen vuoksi, kun leikkaus jännittää niin paljon että menen paiseeseen koko nainen!!ei ole kivaa.ei todellakaan.en toivoisi tätä pahimmalle vihollisellekkaan.mutta leikkaus täytyy tehdä,todellakin.olen myös kärsinyt väsymyksestä.olen niin tolkuttoman väsynyt.nukun parin tunnin päiväuniakin, ja menen jo kahdeksalta illalla nukkumaan, koska olen niin väsynyt.en ymmärrä, että mikä mua väsyttää keskellä kirkasta päivää.ei jaksa tehdä paljon mitään…toivoisin ihan asiallisia vastauksia..anteeksi että olen olemassa.mutta oli pakko saada kirjoittaa ja kertoa jotain itsestäni muille jos se auttaisi tähän ahdistukseen näin tälleen leikkausta odotellessa.voi tätä elämää…