Leikkaus jännittää!!!

Leikkaus jännittää!!!

Käyttäjä storyangel aloittanut aikaan 30.01.2011 klo 09:39 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä storyangel kirjoittanut 30.01.2011 klo 09:39

Olen menossa sinus pilanodalis leikkaukseen.minua jännittää niin vietävästi,että tuntuu että kohta sekoan.olen 27 vuotias nainen ja olen ennemmin ollut sappirakon leikkauksessa.silloin se tehtiin nukutuksessa.tahdon tämänkin leikkauksen nukutuksessa.koska minua jännittää se selkäpuudutuksessa pistettävän neulan pistäminen niin kamalasti.olen melkeinpä jo saanut paniikkikohtauksiakin, kun ajattelen pelkästään sitä leikkausta.ei se minua haittaa. vaika joutuisinkin olemaan kauemmin sairaalassa.mikäs siinä minulla sängyssä maatessa ja hyvää ruokaa syödessä.mä pelkään sitä että tekeekö ne väkisin sen leikkauksen selkäpuudutuksessa, vai saanko valita nukutuksen.koska olen pelosta sekaisin.mutta se on pääasia, että mut leikataan, koska tahdon tulla terveeksi!🙂en jaksais näitä paiseita kun niitä tulee koko ajan!!inhottava tälläinen vaiva, en toivoisi tälläistä pahimmalle vihollisellekkaan edes.olen muutenkin ollut tosi väsynyt viime aikoina.en ymmärrä miksi.hyvä kun suihkuun saan itseni roudattua.heti kun menen sänkyyn ja alan laskeen lampaita, niin uni tulee suunnilleen 10 minuutin sisällä.unilääkkeeksi minulla on nozinan 50 milligrammaa.olen siis mielenterveyskuntoutuja kaiketi…sairastuin masennukseen vuonna 2004.mutta nyt olen siis psyykkisesti voinut muuten ihan hyvin, mitä nyt leikkaus jännittää ihan sikana!voi tätä elämää…5-6 kertaa minulla on ollut niitä kamalia paiseita ja tahdon päästä niistä eroon, todellakin!!!:=)minulla on sellainen pelko että luulen että olen liian itsekäs, vaikka oikeasti olen tosi kiltti ja kiva…anteeksi että olen olemassa…mukavaa sunnuntaita kaikille!!!voi kamala kun jännittää!!!kääk!!!😀😀😀:😀😀😀😀😀