Lääkkeiden unohtaminen

Lääkkeiden unohtaminen

Käyttäjä Kirzikka aloittanut aikaan 12.05.2019 klo 23:36 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kirzikka kirjoittanut 12.05.2019 klo 23:36

Oon monta vuotta syönyt 2 eri lääkettä ja viime aikoina olen unohtanut ottaa lääkkeitä ja olokin on ollut hyvä.
Mutta nyt pari päivää on ollut ihan outo olo. En nuku paljon, jaksan silti touhuta paljon, shoppailen, haluaisin uuden 1100€ maksavan kännykän, hiusten pidennykset, implantin puuttuvan hampaan tilalle jne. Tilasin jo hiusvitamiineja Stockmannilta 1 purkki oli 37€.
Aamulla ennen 10.00 olin jo menossa kauppaan hakee kukille multaa ja nyt vaihtamassa mullat. Yleensä menee monta vuotta että saan tehtyä Tai mentyä edes kauppaan noin aikaisin.
Selaan koko ajan nettiä mitä voisin ostaa ja nyt olo tuntuu täydelliseltä, energiaa, luotan itseeni, haluan mennä joka paikkaan ja ostella kaikkea. Onko tämä normaalia jos on lopettanut lääkkeen?
Yleensä olen todella harkitseva mitä ostan ja teen, sekä olen hiljaisempi ihmisten kanssa mutta nyt ei.
Resepteissä lukee ” pysyvä lääkehoito”. Pitäiskö syödä lääkettä loppuelämäni vai niin kauan kuin lääkäri määrää. En tiedä uskallanko lääkärille kertoa että lopetin lääkkeet. Olen hoidossa vain terveyskeskussa enää ja omakannan kautta uusin lääkkeet. En käy siis missään puhumassa.
Mutta tämä on outoa että pää ei osaa rauhoittua vaan haluan ostaa kaikki nyt heti.
Mitä teen?
Mulla on epäilty kaksisuuntaista mielialahäiriötä mutta psykiatri sanoi ettei diagnoosia voi asettaa. Mulla on sitten todettu pitkäaikainen masennus ja epävakaa persoonallisuus.
Mietin myös Oisko mulla sittenkin kaksisuuntainen? Tästä on jo 3 v kun tutkittu

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.05.2019 klo 10:31

Kuulostaa kaksisuuntaiselta, mitä oon vähän niitä vierestä katellut.

Käyttäjä Kirzikka kirjoittanut 13.05.2019 klo 12:08

Jostain syystä tämä minun oma kirjoitus ei toimi, tämä tukinet toimii myös todella huonosti 😭

Käyttäjä Kirzikka kirjoittanut 13.05.2019 klo 14:31

Testi taas, huonosti toimii..

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 13.05.2019 klo 15:07

Kirzikka kirjoitti:
Testi taas, huonosti toimii..

Hei Kirzikka, kerrotko vähän tarkemmin mikä ei toimi, niin pääsen paremmin ongelmaan sisään.

Viestit eivät siis tule heti näkyviin sivustolle, vaan moderaattorit esilukevat ne ennen julkaisua.

Käyttäjä Kirzikka kirjoittanut 13.05.2019 klo 15:15

Sen tiedon ettei heti tule näkyviin mutta näen että on tullut ilmoitus joltain mutta en näe niitä. Näen vain oman viestin ja nyt sinun.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 13.05.2019 klo 15:52

Hei taas,

En valitettavasti vieläkään välttämättä ymmärtänyt mitä tarkoitat. Tarkoitatkohan Oma Tukinettiin tulevia ilmoituksia? Ilmoitusta kikkaamalla pitäisi päästä siihen "asiaan" mitä ilmoitus koskee.

Tai, jos olet rastittanut kohdan: Ilmoita minulle vastauksista sähköpostilla, niin sinulle pitäisi tulla ilmoitus siitä, että tähän ketjuun on tullut uusi viesti. Siis nyt tämä minun kirjoittamani viesti.

Sivun alalaidassa on palautelomake, jolla voi lähettää palautetta. Siihen voi liittää kuvakaappauksen ongelmasta. Se auttaa selvittelyssä.

Käyttäjä Kirzikka kirjoittanut 13.05.2019 klo 20:27

Näen että joku kommentoinut mun tekstiä ja siitä tullut ilmoitus mutta en pysty näkee niitä.

 

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 14.05.2019 klo 08:46

Hei taas Kirzikka,

Kaikki hyväksytyt viestit näkyvät kyllä tässä ketjussa. Muita viestejä kuin nämä minun ja Salokan viestit ei olet tullut. Mutta laita tosiaan palautelomakkeella kuvakaappaus, niin ylläpito voi selvittää, jos näyttää jotakin ongelmaa olevan.

Käyttäjä Kirzikka kirjoittanut 14.05.2019 klo 11:04

Laitan mutta en näy kuin sinun ja minun viestit. En näe Salokan viestejä.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 14.05.2019 klo 11:35

Hei Kirzikka,

Kun vierität tätä sivua ylöspäin näet Salokan viestin heti ensimmäisen viestisi jälkeen. Se näkyy, vaikka ei olisi edes rekisteröitynyt tai kirjautunut palveluun. Tässä se myös kopioituna.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.05.2019 klo 10:31

Kuulostaa kaksisuuntaiselta, mitä oon vähän niitä vierestä katellut.